Φοροπαγίδα για τους υποψήφιους αγοραστές η νέα BMW 4 Coupe!

BMW-440-Coupe

Η νέα BMW Σειρά 4 Coupe έφτασε, πιο σπορ και πιο ξεχωριστή από ποτέ. Η όλη φιλοσοφία του δίθυρου οχήματος – από τις αναλογίες και τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες μέχρι τις ειδικές ρυθμίσεις του πλαισίου – υποδηλώνει αυστηρή δέσμευση στην απόλυτη οδηγική εμπειρία. Επικεντρωμένη στη δυναμική οδηγική απόλαυση, διαφοροποιείται από την τελευταία BMW Σειρά 3 Sedan, και υπερέχει σε ζωντάνια και ακρίβεια από την προκάτοχό της.

Ωστόσο για τους Έλληνες καταναλωτές μάλλον θα αποτελέσει «απαγορευμένο» καρπό καθώς η βασική έκδοση διατίθενται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χωρητικότητα 2 λίτρων γεγονός που αμέσως μειώνει στο ελάχιστο τους καταναλωτές που θα την αποκτήσουν. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την φορολογικές «υποχρεώσεις» που απορρέουν από ένα δίλιτρο αυτοκίνητο στην Ελλάδα καθώς οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καλύψουν το υψηλό τεκμήριο διαβίωσης αλλά και να πληρώνουν κάθε χρόνο για την επόμενη 10ετία από την ημέρα που την απέκτησαν τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης!

Ίσως αν η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εισήγαγε το νέο μοντέλο της με κινητήρες χαμηλότερου κυβισμού η νέα BMW 4 Coupe να είχε μια καλύτερη τύχη στην Ελλάδα. Ωστόσο μέχρι να συμβεί το παραπάνω ή μέχρι να αλλάξει το φορολογικό καθεστώς στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα με κινητήρες 2 λίτρων και άνω δυστυχώς θα αποτελούν «απαγορευτικό» καρπό για την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών.

Επίσης ένα άλλο θέμα που προκύπτει με τη νέα BMW 4 Coupe έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων καθώς το γερμανικό εργοστάσιο επισημαίνει χαρακτηριστικά στο τέλος του Δελτίου Τύπου για το νέο της μοντέλο ότι: «Το μοντέλο θα λανσαριστεί στην αγορά το 2021: κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 σε μετρήσεις WLTP. Όλες οι τιμές σχετικά με επιδόσεις, κατανάλωση καυσίμου/ηλεκτρικής ενέργειας, εκπομπών CO2 και λειτουργικής αυτονομίας είναι προαιρετικές. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία. Η αυτονομία λαμβάνει υπόψη τις διαφορετικές διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού και ενδέχεται να παρουσιάζει διαφορές.

Οι τιμές ήδη βασίζονται στη νέα οδηγία WLTP και έχει γίνει αναγωγή στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης. Στα οχήματα αυτά, ενδέχεται να ισχύουν διαφορετικές τιμές από αυτές που δημοσιεύονται εδώ για την επιβολή φόρων και λοιπών ειδικών τελών που βασίζονται (επίσης) σε εκπομπές CO2 (εξαρτάται από την τοπική νομοθεσία).

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επίσημες τιμές κατανάλωσης, ειδικές τιμές εκπομπών CO2 και κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος των νέων επιβατικών αυτοκινήτων παρακαλούμε ανατρέξτε στο σχετικό εγχειρίδιο “Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars”, που διατίθεται δωρεάν σε όλο το δίκτυο εμπόρων και στο https://www.dat.de/co2/

Αλλά η νέα BMW 4 Coupe παρόλα αυτά φαίνεται ότι είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο και είναι κρίμα που εξαιτίας της φορολογικής πολιτικής που ακολουθεί η Ελλάδα να μην μπορούν να την αποκτήσουν περισσότεροι καταναλωτές…

Πάντως σύμφωνα με την εταιρεία η νέα BMW 4 Coupe έφτασε, πιο σπορ και πιο ξεχωριστή από ποτέ. Η όλη φιλοσοφία του δίθυρου οχήματος – από τις αναλογίες και τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες μέχρι τις ειδικές ρυθμίσεις του πλαισίου – υποδηλώνει αυστηρή δέσμευση στην απόλυτη οδηγική εμπειρία. Επικεντρωμένη στη δυναμική οδηγική απόλαυση, διαφοροποιείται από την τελευταία BMW Σειρά 3 Sedan, και υπερέχει σε ζωντάνια και ακρίβεια από την προκάτοχό της.

Στόχος εξέλιξης για τη νέα BMW Σειρά 4 Coupé ήταν να επαναπροσδιορίσει την ουσία της οδηγικής απόλαυσης στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Η σπορ αίσθηση και η αποκλειστικότητα ενσαρκώνουν μία παράδοση σχεδόν 90 χρόνων της μάρκας στα μοντέλα coupé, που περιλαμβάνει εμβληματικά σπορ οχήματα. Η ανανεωμένη BMW Σειρά 4 Coupé αναδεικνύει τις δυναμικές αρετές της φιλοσοφίας του αυτοκινήτου.

Όταν λανσαριστεί στην αγορά τον Οκτώβριο του 2020, η BMW M440i xDrive Coupé – με εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα 275 kW/374 hp (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7,1 – 6,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 163 – 155 g/km) – θα βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος. Αρχικά, θα πλαισιωθεί από δύο τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και έναν τετρακύλινδρο κινητήρα diesel. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, δύο εξακύλινδροι εν σειρά κινητήρες diesel θα προστεθούν στη γκάμα το Μάρτιο του 2021, και ο ισχυρότερος από τους δύο θα τοποθετηθεί σε ένα ακόμα μοντέλο BMW M. Η νέα BMW Σειρά 4 Coupé θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στο Dingolfing.

Δυναμισμός

Η εμφάνιση της νέας BMW Σειράς 4 Coupe ‘παντρεύει’ το γνώριμο στυλ των δίθυρων μοντέλων BMW και τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Λίγες ζωηρές γραμμές και καθαρές, ευμεγέθεις επιφάνειες συνθέτουν ένα αμάξωμα που αποπνέει ανόθευτη οδηγική απόλαυση, από κάθε οπτική γωνία.

Οι τονισμένες γραμμές και οι δυναμικές αναλογίες της νέας BMW Σειρά 4 Coupe είναι το αποτέλεσμα μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεων συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 128 mm στα 4.768 mm, το πλάτος κατά 27 mm στα 1.852 mm και το μεταξόνιο κατά 41 mm στα 2.851 mm. Το ύψος του οχήματος έχει αυξηθεί μόνο κατά 6 mm, στα 1.383 mm, καθιστώντας το κατά 57 mm χαμηλότερο από τη νέα BMW Σειρά 3 Sedan. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί έναντι της προηγούμενης γενιάς – κατά 28 mm μπροστά και 18 mm πίσω – ενώ είναι φαρδύτερα κατά 23 mm από αυτά της τελευταίας BMW Σειράς 3 Sedan.

Εκφραστικό και χαρακτηριστικό εμπρός τμήμα

Το εντυπωσιακό εμπρός τμήμα της νέας BMW Σειράς 4 Coupe φέρνει στο προσκήνιο το μοναδικό χαρακτήρα της. Η μεγάλη, κάθετα διατεταγμένη μάσκα ‘νεφρών’ γέρνει προς τα εμπρός και εκτείνεται μέχρι το κάτω άκρο της εμπρός ποδιάς. Οι στάνταρ εισαγωγές αέρα έχουν δομή πλέγματος, γνωστή από τα μοντέλα M. Καθοριστικό στοιχείο στη φυσιογνωμία του οχήματος είναι η περίοπτη θέση της μάσκας στο κέντρο. Με τα κάθετα ‘νεφρά’ της συνδεδεμένα στο κέντρο, επαναλαμβάνει ένα σχεδιαστικό θέμα από το παρελθόν της εταιρείας – το οποίο μοιράζεται με θρυλικά, κλασικά μοντέλα όπως η BMW 328 και η BMW 3.0 CSi – ωστόσο προσθέτει τη δική της σύγχρονη πινελιά.

Οι λεπτοί προβολείς της νέας BMW Σειράς 4 Coupe φτάνουν μέχρι τα τόξα των εμπρός τροχών. Προβολείς full-LED τοποθετούνται στάνταρ, ενώ Adaptive LED Headlights με BMW Laserlight διατίθενται προαιρετικά. Αυτό το σύστημα διατίθεται με λειτουργία φωτισμού στροφής (cornering light) και προσαρμοζόμενο φωτισμό στροφής (adaptive cornering) με βελτιστοποιημένο, μεταβλητό φωτισμό του δρόμου για οδήγηση στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο. Σε ταχύτητες πάνω από 60 km/h, το BMW Laserlight αυξάνει την εμβέλεια της μεγάλης σκάλας σε 550 m το μέγιστο και παρακολουθεί δυναμικά την πορεία του δρόμου.

Κομψό και δυναμικό προφίλ

Τα πλευρά της νέας BMW Σειράς 4 Coupe διαμορφώνονται από ακριβείς και ανάγλυφες επιφάνειες. Κοντοί πρόβολοι, λεπτές κολόνες, μακριές πόρτες με παράθυρα χωρίς πλαίσια, η απέριττη αισθητική των παραθύρων και η ρέουσα γραμμή οροφής τονίζουν την κομψή εμφάνιση. Οι κρυστάλλινες επιφάνειες στενεύουν σταδιακά προχωρώντας προς τα πίσω και, σε συνδυασμό με τους μυώδεις ώμους, τονίζουν το δυναμικό στήσιμο.

Και στο πίσω τμήμα, κυρίαρχο στοιχείο είναι οι μεγάλες, εντυπωσιακές επιφάνειες. Λεπτά και κομψά σκούρα πίσω φώτα full-LED με σταθερά αναμμένες φωτεινές μπάρες υπογραμμίζουν τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Μόλις δύο ατομικά πίσω καθίσματα

Απέριττες επιφάνειες, υλικά υψηλής ποιότητας και η οδηγοκεντρική διάταξη του cockpit διαμορφώνουν ένα πολυτελές περιβάλλον με μοναδική αισθητική υψηλών επιδόσεων για τη νέα BMW Σειρά 4 Coupé. Σπορ καθίσματα και ένα νέο, σπορ δερμάτινο τιμόνι διατίθενται στάνταρ. Μαζί με την ασορτί σχεδίαση του πίνακα οργάνων και την επένδυση των θυρών, η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα δημιουργεί ένα περιβάλλον που κυριολεκτικά αγκαλιάζει τους εμπρός επιβάτες. Το στάνταρ ακουστικό κρύσταλλο του παρμπρίζ βελτιώνει το επίπεδο άνεσης στις μεγάλες αποστάσεις.

Ο πίνακας οργάνων και το Control Display της νέας BMW Σειράς 4 Coupé συνθέτουν μία μεγάλη επιφάνεια προβολής ενδείξεων. Ο διακόπτης start/stop βρίσκεται τώρα σε ένα κομψό πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα. Και τα αποκλειστικά πίσω καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και εξατομικευμένο χαρακτήρα μπορούν να μεταφέρουν δύο επιβάτες.

Κινητήρες από 2 λίτρα

Η νέα BMW M440i xDrive Coupé διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία, όπως και τα μοντέλα diesel. Η χρήση μιας ισχυρής μίζας – γεννήτριας 48-volt και μιας δεύτερης μπαταρίας επιτρέπει πολύ περισσότερη ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης και αποθήκευση της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτή χρησιμοποιείται όχι μόνο για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού συστήματος αλλά και για μείωση του φορτίου του κινητήρα εσωτερικής καύσης και αύξηση της συνολικής ισχύος.

Η μίζα-γεννήτρια προσδίδει ηλεκτρική ώθηση, παράγοντας πρόσθετη ισχύ 8 kW/11 hp για πιο δυναμικές προσπεράσεις ή εκκινήσεις. Επιπλέον, η ισχυρή μίζα-γεννήτρια αυξάνει την απόδοση, υποβοηθώντας τον κινητήρα ενώ λειτουργεί με σταθερή ταχύτητα και βελτιώνει το επίπεδο άνεσης στις λειτουργίες Auto Start Stop και coasting.

Εκτός από τον εξακύλινδρο κινητήρα 275 kW/374 hp της κορυφαίας έκδοσης, διατίθενται επίσης δύο τετρακύλινδροι δίλιτροι βενζινοκινητήρες, που αποδίδουν 135 kW/184 hp στη νέα BMW 420i Coupé (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,8 – 5,3 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 132 – 122 g/km) και 190 kW/258 hp στη νέα BMW 430i Coupé (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,1 – 5,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 141 – 131 g/km). Ένας τετρακύλινδρος δίλιτρος κινητήρας diesel 140 kW/190 hp κινεί την BMW 420d Coupé (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4,2 – 3,9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 112 – 103 g/km) και την BMW 420d xDrive Coupé (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4,6 – 4,3 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 121 – 112 g/km). Αυτή η συγκεκριμένη μονάδα, όπως ο εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας της BMW 430d xDrive Coupé (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,2 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 146 g/km*), εφοδιάζεται με σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων. Η BMW M440d xDrive Coupé (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 158 g/km*) συνδυάζει επίσης δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικών διαστάσεων για άμεση απόκριση και άφθονη ισχύ. Όλα τα μοντέλα συμμορφώνονται με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d.

Επίσης είναι η πρώτη φορά που όλες οι εκδόσεις της BMW Σειράς 4 Coupe εφοδιάζονται με οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic στάνταρ. Η τελευταία έκδοση του αυτόματου κιβωτίου μεταφέρει τη ροπή του κινητήρα με βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά αλλαγών σχέσεων και ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.

Πακέτο M Sport Pro

Η σχεδίαση και οι εκδόσεις εξοπλισμού προδίδουν επίσης την αδιαπραγμάτευτη προσήλωση στη δυναμική οδηγική απόλαυση που υποστηρίζει τη συνολική φιλοσοφία του οχήματος. Ένα μοντέλο M Sport διατίθενται εναλλακτικά αντί της στάνταρ έκδοσης, με εξοπλισμό όπως τεράστιες εισαγωγές αέρα μπροστά και μία εντυπωσιακή πίσω ποδιά, ανάρτηση M Sport, ζάντες αλουμινίου M 18 ιντσών, προστατευτικές επενδύσεις γονάτων στα πλευρά της κεντρικής κονσόλας και άλλα αποκλειστικά αξεσουάρ εσωτερικού. Εξωτερικές πινελιές σε Cerium Grey metallic αποτελούν ένα ακόμα στοιχείο ταυτότητας των μοντέλων BMW M, που μπορούν επίσης να παραγγελθούν με πακέτο εξωτερικού M Carbon.

Το πακέτο M Sport Pro που διατίθεται για πρώτη φορά για μοντέλο BMW προάγει στο επόμενο επίπεδο το μέγεθος της οδηγικής απόλαυσης. Στον εξοπλισμό ενός μοντέλου M Sport προσθέτει στοιχεία όπως ζάντες αλουμινίου Μ 19”, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, πίσω αεροτομή, σπορ ήχο στην καμπίνα και ηχοσύστημα Harman Kardon surround. Επιπλέον, μία εκτενής γκάμα αξεσουάρ της σειράς M Performance Parts θα διατίθεται από το λανσάρισμα της νέας BMW Σειράς 4 Coupé.

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες

Το στάνταρ Live Cockpit Plus περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου/λειτουργίας iDrive με Control Display 8,8” και Touch Controller, ένα πίνακα οργάνων black panel με έγχρωμη οθόνη 5,1” στο κέντρο, συστήματα πολυμέσων και πλοήγησης, δύο θύρες USB για μεταφορά δεδομένων και διεπαφή WiFi. Μία ενσωματωμένη κάρτα SIM με συνδεσιμότητα 4G LTE και το επίσης στάνταρ Connected Package Professional επιτρέπουν τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών όπως BMW TeleServices και Intelligent Emergency Call, Real Time Traffic Information με προειδοποίηση κινδύνου, Remote Services και Concierge Services.

Ο οδηγός και οι επιβάτες της νέας BMW Σειράς 4 Coupé θα επωφεληθούν από λειτουργίες πιο φιλικές προς το χρήστη και καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες που περιλαμβάνουν το BMW Operating System 7.0 στη νέα BMW Σειρά 4 Coupé. Το περιεχόμενο της οθόνης μπορεί να διαμορφώνεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του χρήστη, ενώ η διαισθητική multimodal διάδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος πραγματοποιείται – ανάλογα με τις συνθήκες – μέσω της οθόνης αφής του Control Display, του δοκιμασμένου iDrive Controller, των μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι, φωνητικού ελέγχου ή προαιρετικού ελέγχου μέσω χειρονομιών της BMW. Το BMW Intelligent Personal Assistant με πρόσθετες λειτουργίες βρίσκεται επίσης στις υπηρεσίες των πελατών ως στάνταρ χαρακτηριστικό της νέας BMW Σειράς 4 Coupé.

Το προαιρετικό BMW Live Cockpit Professional, από την άλλη, διαθέτει πλήρως ψηφιακή οθόνη που περιλαμβάνει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι μία οθόνη διαγώνια 12,3” και Control Display10,25”. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων στο cockpit προσφέρει αρκετό χώρο για την προβολή ενός αποσπάσματος του χάρτη πλοήγησης, εικονιδίων κατάστασης των συστημάτων υποστήριξης οδηγού ή 3D απεικόνισης της γύρω περιοχής.

Αναφορικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες που διατίθενται για τη νέα BMW Σειρά 4 Coupé ξεχωρίζει το BMW Maps. Εκτός από τον υπολογισμό διαδρομών και ωρών άφιξης με αξιοσημείωτη ταχύτητα και ακρίβεια, η ενημέρωση δεδομένων κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο σε σύντομο χρονικό διάστημα, το νέο σύστημα πλοήγησης που βασίζεται στο cloud επιτρέπει επίσης στο οδηγό να εισάγει οποιαδήποτε λέξη για την αναζήτηση κάποιου προορισμού.

Τα BMW Live Cockpit Plus και BMW Live Cockpit Professional προσφέρουν επίσης αναβαθμισμένη ενσωμάτωση smartphone. Μαζί με το Apple CarPlay, το λειτουργικό σύστημα της νέας BMW Σειράς 4 Coupé υποστηρίζει τώρα και το Android Auto. Η εφαρμογή Remote Software Upgrade (απομακρυσμένη αναβάθμιση λογισμικού) είναι ένα ακόμα νέο στοιχείο που επιτρέπει την αναβάθμιση λειτουργιών και την προσθήκη ψηφιακών υπηρεσιών στο αυτοκίνητο ασύρματα (over the air).