Επανεκκίνηση των θεωρητικών εξετάσεων ζητούν οι Σχολές Οδηγών

    Να δοθεί λύση στα θέματα που απασχολούν τους επαγγελματίες του κλάδου των Σχολών Οδήγησης ζήτησαν από τον υφυπουργό Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου και ο αντιπρόεδρος Νίκος Γρέντζελος, κατά τη διάρκεια συνάντησής τους.

    Ειδικότερα οι εκπρόσωποι του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών ζήτησαν την άμεση επανεκκίνηση των θεωρητικών εξετάσεων Β και Α με πλήρεις τις αίθουσες και χωρίς περιορισμό, την επανέναρξη των δια ζώσης μαθημάτων και για τις δύο κατηγορίες, καθώς και την επέκταση ωραρίου πέραν του ορίου που ισχύει σήμερα, δηλαδή και μετά τις 20:30.

    Όπως αναφέρει το Επιμελητήριο, ο κ. Κεφαλογιάννης δεσμεύθηκε να μεταφέρει στην Επιτροπή Λοιμωξιολόγων τα σχετικά αιτήματα, ώστε να δοθεί μία λύση στα θέματα που απασχολούν τους επαγγελματίες του κλάδου.

    Διαφωνούν οι επαγγελματίες με το νέο τρόπο διεξαγωγής των πρακτικών εξετάσεων

    Επίσης, ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών αναφέρθηκαν και στις διαφωνίες που έχουν οι επαγγελματίες, σχετικά με το νέο τρόπο διεξαγωγής των πρακτικών εξετάσεων. Συγκεκριμένα, για το γεγονός ότι ο νέος νόμος προβλέπει την τοποθέτηση του εκπαιδευτή στο πίσω κάθισμα κατά τη διάρκεια της εξέτασης.

    Όπως εξήγησε ο κ. Γρέντζελος, ο εκπαιδευτής πρέπει να συνεχίσει να κάθεται δίπλα στον εξεταζόμενο, καθώς έχει τις γνώσεις, την ειδική εμπειρία και την κατάλληλη εκπαίδευση για την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Κάτι που δεν μπορούν να κάνουν οι εξεταστές, καθώς ο ρόλος τους πρέπει να περιορίζεται στην παρατήρηση της ορθής διαδικασίας.

    Ο κ. Κεφαλογιάννης ανέφερε ότι για την ώρα δεν αλλάζει κάτι στο νομοθετικό πλαίσιο και ότι στόχος του υπουργείου είναι να εκπαιδευτούν και οι εξεταστές ώστε να μπορούν να κάθονται στο κάθισμα του συνοδηγού κατά τη διάρκεια της πρακτικής εξέτασης.

    Για το θέμα ο κ. Γρέντζελος ανέφερε: «Εμείς θα συνεχίσουμε να πιέζουμε με σκοπό να αλλάξει η συγκεκριμένη διάταξη και ο εκπαιδευτής να παραμείνει στη θέση του, καθώς αυτό θεωρούμε ότι είναι το ορθό. Οποιαδήποτε αλλαγή στον συγκεκριμένο τομέα εκτιμούμε ότι δεν συμβάλλει στην αναβάθμιση της διαδικασίας της πρακτικής εξέτασης».