Εκτός λειτουργίας δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών ΙΧ!

    Με μια δυσάρεστη έκπληξη βρέθηκαν αντιμέτωποι οι χρήστες της φορτιστών της Blink καθώς από την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία έχει ξεκινήσει μια αναβάθμιση η οποία αρχικά δεν επηρέασε τη λειτουργία των φορτιστών αλλά τελικά από την Κυριακή 9 Οκτωβρίου το δίκτυο έχει τεθεί εκτός λειτουργίας.

    H αρχή έγινε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου όπου η Blink ενημέρωσε όλους τους χρήστες του δικτύου φορτιστών της ότι η φόρτιση των αυτοκινήτων μπορεί να γίνει μόνο με τη χρήση της RFID κάρτας μέλους Blink και όχι μέσω της εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο. Ο λόγος εστιάζονταν στην αναβάθμιση του συστήματος. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η εταιρεία: «Η εφαρμογή Blink Mobile και η πρόσβαση στο Blink Network θα βρίσκονται εκτός λειτουργίας για βελτιώσεις και ενημερώσεις από Σάββατο 8 Οκτωβρίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η φόρτιση θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με τη χρήση RFID κάρτας μέλους Blink.

    Η νέα και βελτιωμένη εφαρμογή Blink Mobile και η πρόσβαση στο Blink Network, θα είναι διαθέσιμα το αργότερο την Τρίτη 11 Οκτωβρίου. Θα υπάρξει εκ νέου ενημέρωση με το πότε μπορείς να φορτίσεις ξανά μέσω εφαρμογής και να κάνεις επεξεργασία του προφίλ σου.

    Μετά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης θα χρειαστεί να κατεβάσεις τη νέα εφαρμογή Blink Charging. Η τρέχουσα εφαρμογή δεν θα λειτουργεί πλέον και μπορεί να διαγραφεί από το τηλέφωνό σου. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση! Μια ανανεωμένη εφαρμογή με νέες δυνατότητες έρχεται για να σε αποζημιώσει!»

    Την Κυριακή 9 Οκτωβρίου ωστόσο μια νέα ειδοποίηση ήρθε στα emails των πελατών της Blink σύμφωνα με την οποία το δίκτυο φορτιστών της εταιρείας βρίσκονται εκτός λειτουργίας! Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε η Blink: «Η αναβάθμιση βρίσκεται σε εξέλιξη! Η εφαρμογή Blink Mobile και η πρόσβαση στο Blink Network βρίσκονται εκτός λειτουργίας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η φόρτιση δεν είναι διαθέσιμη στο δίκτυο της blink.

    Θα υπάρξει εκ νέου ενημέρωση με το πότε μπορείς να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου όχημα και να κάνεις επεξεργασία του προφίλ σου. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση, στόχος μας η άμεση αποκατάσταση του δικτύου!»