Μια απίστευτη αλλά ελληνική ιστορία εξελίχθηκε στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου με πρωταγωνιστές έναν ιδιοκτήτη πολυτελούς SUV και ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας όπου συντηρούσε το όχημα από την πρώτη ημέρα.
Πιο συγκεκριμένα ο ιδιοκτήτης ενός ακριβού πολυτελούς SUV από την πρώτη ημέρα αγοράς του αυτοκινήτου το συντηρούσε στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για πάνω από 7 χρόνια.
Όλα αυτά τα χρόνια η συντήρηση του αυτοκινήτου πραγματοποιούνταν ανά τακτά χρονικά διαστήματα που όριζε ο κατασκευαστής και μάλιστα ο ιδιοκτήτης του έκλεινε πάντα και ένα μήνα νωρίτερα το ραντεβού για την ετήσια συντήρηση.
Στο τελευταίο σέρβις οι τεχνικοί του εξουσιοδοτημένου συνεργείου τον διαβεβαίωσαν ότι το αυτοκίνητό του είναι σε άψογη κατάσταση χαρακτηρίζοντάς το ως «καινούριο»!
Να τονίσουμε ότι όλα αυτά τα χρόνια τα σέρβις που είχε πληρώσει ο ιδιοκτήτης του πολυτελούς SUV όλα τα προηγούμενα χρόνια κυμαίνονταν από 250 ευρώ έως και 500 ευρώ.
Ωστόσο ο κάτοχος του πολυτελούς οχήματος αποφάσισε να αγοράσει τη νέα γενιά του πολυτελούς SUV και πούλησε το αυτοκίνητό του σε κάποιο συγγενικό του πρόσωπο και πιο συγκεκριμένα στον σύζυγο της αδερφής του αφού το αυτοκίνητο ήταν ελεγμένο και οι τεχνικοί του εξουσιοδοτημένου συνεργείου τον είχαν διαβεβαιώσει ότι είναι σε άριστη κατάσταση.
Ο νέος ιδιοκτήτης μετά από 4 μήνες ετοιμάστηκε να κάνει το ετήσιο σέρβις του πολυτελούς SUV επιλέγοντας και εκείνος το ίδιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που συντηρούσε το όχημα του αδερφού της γυναίκας του.
Οι υπάλληλοι στη ρεσεψιόν του εξουσιοδοτημένου συνεργείου αφού έκλεισαν ραντεβού διαπίστωσαν την αλλαγή ονόματος στο αυτοκίνητο όποτε και ενημερώθηκαν για την μεταβίβαση του μεταχειρισμένου οχήματος από νέο ιδιοκτήτη με διαφορετικό επίθετο.
Την ημέρα πραγματοποίησης του ετήσιου σέρβις από το νέο ιδιοκτήτη του πολυτελούς SUV οι τεχνικοί του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μη γνωρίζοντας την συγγενική σχέση του νέου ιδιοκτήτη με τον προκάτοχο του αυτοκινήτου, διαφορετικά επίθετα, αποφάσισαν να τον ενημερώσουν ότι το αυτοκίνητο που αγόρασε δεν είναι και τόσο καλό αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι είναι πολύ «ταλαιπωρημένο» και ο επισκευές και τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν για να το «συνεφέρουν» κοστίζουν περίπου 4.000 ευρώ!
Ο νέος ιδιοκτήτης του πολυτελούς SUV σάστισε με την την εκτίμηση των τεχνικών του εξουσιοδοτημένου συνεργείου αλλά και το ύψος του κόστους ανταλλακτικών και εργασιών που χρειάζεται το όχημα και αμέσως επικοινώνησε με το συγγενικό του πρόσωπο ώστε να τον ενημερώσει για την κατάσταση του οχήματος.
Ο παλαιός κάτοχος του πολυτελούς SUV μετέβη αμέσως στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μόλις οι τεχνικοί διαπίστωσαν ότι το αυτοκίνητο το έχει αποκτήσει κάποιο συγγενικό του πρόσωπο «πάγωσαν» και δεν ήξεραν τι να πουν!
Μάλιστα οι τεχνικοί του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μετά την πραγματοποίηση του τελευταίου ετήσιου σέρβις είχαν διαβεβαιώσει τον προηγούμενο κάτοχο του οχήματος και με οπτικοακουστικό υλικό ότι το αυτοκινητό του είναι σαν καινούριο!
Κάτι που βέβαια είχαν αναιρέσει στο νέο ιδιοκτήτη και απαιτούσαν περίπου 4.000 ευρώ για επισκευές.
Ο νέος και ο παλαιός ιδιοκτήτης του πολυτελούς SUV πραγματοποίησαν τεχνικό έλεγχο σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας όπου και έλαβαν τεχνική γνωμάτευση της κατάστασης του οχήματος ώστε να την χρησιμοποιήσουν στο δικαστήριο που θα οδηγήσουν τον κάτοχο της κάθετης μονάδας που απαιτούσε περίπου 4.000 ευρώ για επισκευές οι οποίες σύμφωνα με το άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν χρειάζονται!
Όπως δήλωσαν και στο Carandmotor.gr ο προηγούμενος και ο τωρινός ιδιοκτήτης του πολυτελούς SUV: «Όταν οι τεχνικοί του εξουσιδοτημένου συνεργείου μας είπαν ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται επισκευές και ανταλλακτικά ύψους 4.000 ευρώ καθώς είναι πολύ ταλαιπωρημένο πάθαμε ένα σοκ καθώς στο video που είχαν στείλει μετά την τελευταία συντήρηση έλεγαν ότι το όχημα είναι σαν καινούριο. Αλλά η αλλαγή του ιδιοκτήτη φαίνεται ότι τους άνοιξε την όρεξη ώστε να εισπράξουν πολλά χρήματα κάτι βέβαια το οποίο δεν επετεύχθη και αντικρύσαμε και οι δύο την έκπληξη των τεχνικών όταν αντιλήφθηκαν ότι είμαστε συγγενείς. Η νέα τεχνική πραγματογνωμοσύνη από άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας θα είναι αρκετή για να αποδειχθεί η κομπίνα τους έναντι ανυποψίαστων ιδιοκτητών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Η ανοχή τελείωσε. Οι κομπίνες κάποιων πρέπει να δημοσιεύονται και να τιμωρούνται για ότι προκαλούν στους πελάτες τους.»