Δοκιμάζουμε το DS 7 Crossback 1.5 BlueHDi 130

  • Του Γιώργου Κ. Ανδρή

Η αναβίωση της μάρκας DS Automobiles αποτέλεσε μια εξαιρετικά ευχάριστη είδηση για τους λάτρεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά προκάλεσε και ταραχή στους ανταγωνιστές.

Η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας που φέρει το λογότυπο DS7 Crossback ανατρέπει τα δεδομένα στην κατηγορία και ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό.

Το DS7 Crossback ξεχωρίζει με την μοναδική του σχεδίαση και σίγουρα μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών είτε κινείται είτε είναι σταθμευμένο.

Το γαλλικό μοντέλο αποτελεί ένα μοναδικό αυτοκίνητο το οποίο τοποθετείται μεταξύ των μικρών και μεσαίων SUV με κόστος όμως πολύ χαμηλότερο από τα αντίστοιχα Mercedes και BMW ενώ παράλληλα ο εξοπλισμός του γαλλικού μοντέλου είναι πολύ πλουσιότερο από εκείνον που διαθέτουν τα γερμανικά ανταγωνιστικά μοντέλα.

Με τιμή εκκίνησης τις 27.999 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση 1,2 λίτρου και απόδοσης 130 ίππων και 32.100 ευρώ για την βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας να δοκιμάσουμε αλλά και η ύπαρξη 5ετούς εγγύησης σίγουρα δύσκολα θα βρει κανείς ανταγωνιστή στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Θα ήταν μεγάλη μας παράλειψη να μην αναφερθούμε και στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία ανέρχονται σε μόλις 101,92 ευρώ!

Επίσης τα στελέχη των εταιρειών που κινούνται με αυτοκίνητα που προέρχονται από χρονομίσθωση καλό θα είναι να κοιτάξουν και το DS 7 Crossback καθώς με την Αξία Λιανικής να είναι χαμηλότερη έως και πάνω από 60% από τα ανταγωνιστικά Mercedes GLC και BMW X3 σίγουρα θα γλιτώσουν πολλές χιλιάδες ευρώ από την εφορία καθώς το χαράτσι που θα τους έρθει να πληρώσουν κατά την εκκαθάριση του φόρου εισοδήματος θα μπορούν να αποκτήσουν πολλά ακριβά δώρα!

Μοναδική σχεδίαση

To νέο DS 7 Crossback σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την DS Automobiles. Το πρώτο μοντέλο της 2ης γενιάς της DS, ενσαρκώνει την καινοτομία, την κορυφαία ποιότητα υλικών και γαλλική τεχνογνωσία, σε συνδυασμό με την avant garde σχεδίαση που οδηγεί τις επιδόσεις, την οδηγική άνεση και πολυτέλεια σε νέα ανώτερα επίπεδα.

Το νέο DS 7 Crossback, με την επιβλητική κομψότητά του, σε συνδυασμό με το πλήθος των υπερσύγχρονων τεχνολογιών και συστημάτων ασφαλείας, εισέρχεται πολύ δυνατά στην ανερχόμενη κατηγορία των SUV, δίνοντας έτσι καινούργια πνοή στην avant – garde και πολυτελή μετακίνηση, κάτι που οι επιβάτες διαπιστώνουν με την πρώτη ματιά.

Δυναμικό, πολυτελές και γεμάτο έμπνευση. Οι χαρακτηριστικές γραμμές του DS 7 CROSSBACK αποκαλύπτουν την ξεχωριστή, ισχυρή του προσωπικότητα. Η μάσκα «DS Wings» εντυπωσιάζει με την κάθετη γρίλια της και το χαρακτηριστικό λογότυπο DS στο κέντρο, η οποία ταιριάζει απόλυτα με τα φωτιστικά σώματα. Τα φώτα LED, με τους ξεχωριστούς προβολείς DS ACTIVE LED VISION, προσδίδουν μια ξεχωριστή γοητεία. Το DS 7 CROSSBACK είναι ένα SUV που ενσωματώνει το όραμα για καινοτομία, για κορυφαία ποιότητα υλικών και την γαλλική τεχνογνωσία σε ένα SUV. Παρουσιάστηκε στη Γαλλία, στη διάσημη Πυραμίδα του Λούβρου, στην καρδιά του Παρισιού.

Η νέα πνοή στο κομμάτι της Luxury μετακίνησης ξεκινά χάρη στο εντυπωσιακό SUV που κλέβει τις εντυπώσεις. Αξίζει να αναφερθεί πως το  DS 7 Crossback έχει επιλεγεί και από τον Γάλλο Πρόεδρο, Emmanuel Macron για τις μετακινήσεις του.

Πολυτέλεια, άνεση και ποιότητα

Το DS 7 Crossback που ξεχωρίζει με τον έντονα διαφορετικό, πολυτελή χαρακτήρα του, ενσαρκώνει την γαλλική πρωτοπορία και τεχνογνωσία, προβάλλοντας μια σειρά από χαρακτηριστικά που είναι αδιαμφισβήτητα μοναδικά. Το ρολόι της BRM Chronographs, δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα προσδίδοντας αίγλη στο αυτοκίνητο. Επιπλέον, οι δύο ψηφιακές οθόνες 12 ιντσών καλύπτουν τις ανάγκες της ψυχαγωγίας και της πληροφόρησης του οδηγού ενώ ταυτόχρονα τον ενημερώνουν για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, προσφέρουν μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης.

Τέλος, με  τεχνολογίες όπως το Σύστημα Νυχτερινής Ορατότητας (Night Vision), το Σύστημα Active Scan Suspension, που “σκανάρει” το δρόμο και προσαρμόζει την ανάρτηση επιτυγχάνοντας βέλτιστο επίπεδο άνεσης στους επιβάτες, το DS 7 Crossback αποκαλύπτει το εύρος της γαλλικής τεχνογνωσίας που υπηρετεί τις ατομικές προσδοκίες του κάθε κατόχου DS.

130 ίπποι

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και μέγιστη ροπή 300 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου το οποίο διαθέτει σωστή κλιμάκωση αλλά όχι και τόσο καλή αίσθηση.

Το μηχανικό σύνολο αποδείχθηκε ιδιαίτερα πρόθυμο να κινήσει το αμάξωμα του DS7 Crossback αλλά σε καμία περίπτωση δεν προσδίδει επιδόσεις που ανεβάζουν την αδρεναλίνη. Άλλωστε ο χαρακτήρας του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η άνεση και η οικονομία και όχι οι επιδόσεις.

Να τονίσουμε πως κατά την διάρκεια της δοκιμής μας η πετρελαιοκίνητη έκδοση του DS7 Crossback είχε μέση κατανάλωση 6,1 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα με μικτή χρήση ενώ στο εθνικό οδικό δίκτυο όταν κινούνταν στα όρια του ΚΟΚ έπεφτε κάτω από τα 5,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ.!

Στον τομέα των επιδόσεων επίσης για τα δεδομένα του κινητήρα και αμαξώματος το γαλλικό μοντέλο για να αγγίξει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση χρειάζεται μόλις 10,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα προσδιορίζεται στα 195 χλμ./ώρα.

Γαλλική άνεση

Στο δρόμο το DS7 Crossback απέδειξε την γαλλική του καταγωγή καθώς με ένα μοναδικό τρόπο συνδύαζε την άνεση με την πολυτέλεια υπό το απόλυτο πρίσμα της ασφάλειας.

Ο οδηγός και οι επιβάτες του DS7 Crossback θα απολαύσουν ένα πολύωρο ταξίδι χωρίς να νοιάζονται για το κόστος χρήσης καθώς η αυτονομία ενός ρεζερβουάρ ξεπερνά με άνεση τα 1.000 χιλιόμετρα στην πετρελαιοκίνητη έκδοση της δοκιμής μας!

Πέραν αυτού το γαλλικό μοντέλο παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν ο ψηφιακό δείκτης του ταχύμετρου έχει ξεπεράσει τα 180 χλμ./ώρα ενώ όταν κινηθεί κανείς στα όρια του ΚΟΚ τότε οι μετακινήσεις είναι υπερβολικά ήσυχες και οικονομικές…

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το DS7 Crossback λαμβάνει κάποιες κλίσεις εξαιτίας της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος αλλά και του χαρακτήρα του αυτοκινήτου αλλά σε καμία περίπτωση δεν εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο. Επίσης τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά και όταν ο οδηγός το παρακάνει επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και επαναφέρουν στην τάξη και τον οδηγό και το αυτοκίνητο…

Επίσης το flat bottom τιμόνι είναι άμεσο και λειτουργικό και προσδίδει ένα σπορ τόνο.

Μέσα στην πόλη η κορυφαία ανάρτηση αλλά και η ηχομόνωση του DS7 Crossback φιλτράρουν με μοναδικό τρόπο τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος αλλά και τους περίεργους ήχους προσδίδοντας ένα ξεχωριστό περιβάλλον στην καμπίνα επιβατών.

Η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν εντελώς άπειρο οδηγό.

 

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κόστος κτήσης και χρήσης

Εξοπλισμός

Ποιότητα

Μεταπωλητική αξία

 

ΚΑΤΑ

Επιδόσεις