Δοκιμάζουμε το Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD με 197 ίππους!

To Toyota Corolla αποτελεί ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας εδώ και δεκαετίες. Τώρα το διάσημο μοντέλο διατίθεται και ως SUV έχοντας υπερυψωμένο αμάξωμα, τετρακίνηση, υβριδικό σύστημα, πλούσιο εξοπλισμό και βέβαια την αξιοπιστία της Toyota!

Το κόστος απόκτησης του ιαπωνικού μοντέλου ξεκινά από τις 32.910 ευρώ για την δικίνητη έκδοση ενώ το μοντέλο με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης AWD-i κοστίζει επιπλέον 2.000 ευρώ ανεβάζοντας την τελική τιμή στις 34.910 ευρώ.

Ωστόσο δεν θα πρέπει να ξεχνά κανείς την αξιοπιστία, το χαμηλό κόστος χρήσης αλλά και την υψηλή μεταπωλητική αξία των ιαπωνικών μοντέλων.

Παρόλα αυτά το δίλιτρο μηχανικό σύνολο που έχει τοποθετηθεί στο ιαπωνικό μοντέλο επιβαρύνει τους κατόχους με Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης έρχεται να «απαλύνει» το χαράτσι το οποίο θα πρέπει να επισημάνουμε ότι σίγουρα θα μειωθεί κατά 30% εντός του 2024…

Σπορ σχεδίαση

Το Toyota Corolla Cross σχεδιαστικά διαθέτει μια έντονη σπορ σχεδίαση που σίγουρα μαγνητίζει τα βλέμματα και δεν αφήνει αδιάφορους τους περαστικούς.

Το εμπρός τμήμα του ιαπωνικού SUV φαντάζει «άγριο» χάρη στη μεγάλη διπλή τραπεζοειδή μάσκα και τους λεπτούς bi-LED προβολείς.

Στα πλαϊνά τμήματα διακρίνονται τα φουσκώματα στα φτερά, ενώ το πίσω μέρος είναι πιο ουδέτερης αισθητικής. Επίσης, τον περιπετειώδη χαρακτήρα του τονίζουν τα απαραίτητα προστατευτικά τμήματα στους προφυλακτήρες, θόλους των τροχών και χαμηλά στις πόρτες.

Με μήκος 4,46 μ. μπαίνει στην καρδιά των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV ενώ τα 160 χλστ. απόστασης από το έδαφος τονίζουν τον off road χαρακτήρα του.

Hitech εσωτερικό

Στο εσωτερικό του νέου Corolla Cross η εικόνα είναι γνώριμη, αφού το ταμπλό του μοιάζει αρκετά με του Corolla ωστόσο στην SUV εκδοχή του μοντέλου χρησιμοποιείται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, με δυνατότητα εξατομίκευσης σε τρία θέματα και ανάλογα με την επιλογή του Drive Mode (Eco, Normal, Power). Επίσης νέο και πιο ευκρινές και άμεσο είναι το σύστημα Toyota Smart Connect με την οθόνη αφής των 10,5 ιντσών.

Στα θετικά της Corolla Cross είναι και οι χώροι, που επαρκούν για 5 ενήλικες επιβάτες χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις ενώ η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ θα λέγαμε ότι είναι περιορισμένη στα 390 λίτρα.

197 ίπποι

Το Corolla Cross προσφέρεται αποκλειστικά ως full υβριδικό έχοντας την 5η γενιά του συστήματος της Toyota. Κάτω από το καπό συναντάμε έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα 152 ίππων ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό κινητήρα 112 ίππων που αποδίδουν συνδυαστικά 197 ίππους. Στην τετρακίνητη εκδοχή της δοκιμής, η λειτουργία της τετρακίνησης AWD-i επιτυγχάνεται με ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 41 ίππων, που κινεί τους πίσω τροχούς.

Ένα από τα βασικότερα σημεία αναφοράς του Corolla Cross είναι το υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα της Toyota είναι αυτοφορτιζόμενο.

Η νέα μονάδα κιβωτίου e-CVT ταχυτήτων – διαφορικού είναι 15% ελαφρύτερη, όπως και η νέα μικρότερη αλλά πιο αποδοτική υβριδική μπαταρία ιόντων λιθίου.

Στον τομέα της κατανάλωσης το υβριδικό σύστημα απέδειξε ότι κάνει κορυφαία δουλειά με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται σε περίπου 4 λίτρα για κάθε 100 χλμ.! Τιμή κορυφαία για μεσαίο SUV.

Παντός εδάφους!

H Toyota είναι ξεκάθαρο ότι με το Corolla Cross θέλει να προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές ένα κορυφαίο SUV που διαθέτει άνεση και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το ιαπωνικό μοντέλο κινείται με απόλυτη ασφάλεια και άνεση στα όρια του ΚΟΚ ενώ όταν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ του γκαζιού προς το πάτωμα θα αντιληφθεί ότι τα 180 χλμ./ώρα έρχονται εντυπωσιακά γρήγορα. Ωστόσο αυξάνεται και ο θόρυβος που παράγεται από το CVT κιβώτιο

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το Corolla Cross κάτω από πίεση θα λάβει κλίσεις που ωστόσο δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό καθώς η πρόσφυση είναι πολύ υψηλή και η ηλεκτρική τετρακίνηση είναι και «έξυπνη» και γρήγορη!

Μέσα στην πόλη το Corolla Cross κρύβει το μέγεθός του και οι αναρτήσεις του έχουν βελτιστοποιηθεί με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μην αντιλαμβάνονται τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

Παράλληλα οι ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι.

Εκτός δρόμου το ιαπωνικό SUV με τα 160 χλμ. απόσταση από το έδαφος βοηθά στην κίνηση στο χώμα και τις κακοτοπιές ενώ η ύπαρξη τετρακίνησης βοηθά περαιτέρω στην κίνηση σε χιόνι ή λάσπη.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κόστος χρήσης

Εξοπλισμός

Ιπποδύναμη

Τετρακίνηση

ΚΑΤΑ

Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης