Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara Hybrid με 129 ίππους!

Με αέρα ανανέωσης το Suzuki Vitara έχει ανέβει πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών εξαιτίας της αξιοπιστίας του αλλά και της τιμής του προκαλώντας τους ανταγωνιστές στο στίβο μάχης των πωλήσεων.

To νέο Suzuki Vitara ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία προσδίδοντας κορυφαία οικονομία καυσίμου και προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης εντός και εκτός δρόμου. Την ίδια στιγμή το ιαπωνικό μοντέλο διαθέτει νέες λειτουργίες και αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένων προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας και μιας νέας οθόνης 9 ιντσών για το χειρισμό του συστήματος πολυμέσων.

Το νέο Vitara είναι διαθέσιμο στη χώρα μας στην έκδοση GL από 20.580 ευρώ, στην έκδοση GL+ από 22.480 ευρώ και στην κορυφαία έκδοση GLX από 25.380 ευρώ ενώ συνοδεύεται από 5 έτη εγγύηση καλής λειτουργίας  (ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά / ηλεκτρικά μέρη), 12 έτη για το αμάξωμα και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.

Τολμηρή σχεδίαση

Το νέο Suzuki Vitara είναι ένα μοντέλο SUV που διαθέτει τολμηρή και ξεχωριστή σχεδίαση η οποία ωστόσο διατηρεί τα χαρακτηριστικά αναγνωρισιμότητας του προκατόχου του.

Η σημαντικότερη αλλαγή στο αμάξωμα βρίσκεται στο μπροστινό μέρος, όπου ο προφυλακτήρας ανασχεδιάστηκε και πλέον αποπνέει έναν πρόσθετο δυναμισμό, με τη μάσκα να ακολουθεί αντίστοιχη πορεία, όντας πιο σπορτίφ και σε χρώμα μαύρο.

Κοιτώντας κανείς το νέο Suzuki Vitara από το πλάι θα διακρίνει τις νέες ζάντες οι οποίες με τις απαραίτητες επεμβάσεις έγιναν πιο αεροδυναμικές μειώνοντας περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου.

Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αλλά και ο μεγάλος προφυλακτήρας που ολοκληρώνουν την σπορ εμφάνιση του ιαπωνικού μοντέλου.

Ευχάριστο και σύγχρονο εσωτερικό

Στο εσωτερικό του νέου Suzuki Vitara έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη οθόνη αφής 9 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό με το σύστημα πολυμέσων η οποία έχει αντικαταστήσει την παλαιά οθόνη των 7 ιντσών δίνοντας έτσι μια τεχνολογική νότα στην καμπίνα επιβατών. Το σύστημα πολυμέσων θα πρέπει να τονίσουμε ότι έχει στάνταρ εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας!

Ο πίνακας οργάνων που ισορροπεί μεταξύ αναλογικού και ψηφιακού κόσμου θέλοντας να ικανοποιήσει τους πελάτες που θέλουν ακόμα να αντικρίζουν αναλογικά όργανα.

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι λειτουργική, με μαλακό πλαστικό να καλύπτει το πάνω μέρος ενώ η συναρμογή είναι στιβαρή και δείχνει ότι μπορεί να αντέξει στο χρόνο.

Η καμπίνα μπορεί μα άνεση να φιλοξενήσει 4 ενήλικες επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών 362 λίτρων είναι αρκετός για τις αποσκευές τους.

129 ίπποι

Κάτω από καπό του Suzuki Vitara της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί το ήπιο υβριδικό μηχανικό σύνολο με βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,4 λίτρου το οποίο αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ., με την 48V ηλεκτρική υποβοήθηση να έχει θετική επίδραση στη συνολική λειτουργία του κινητήρα.

Εκτός από τη διασφάλιση γρήγορης και αθόρυβης επανεκκίνησης του κινητήρα, το ISG παρέχει υποβοήθηση με τον ηλεκτροκινητήρα για επιτάχυνση με οικονομία καυσίμου και παράγει ηλεκτρική ενέργεια για τη φόρτιση των μπαταριών κατά την επιβράδυνση.

Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου που διαθέτει σωστή κλιμάκωση και αίσθηση.

Το πραγματικά εντυπωσιακό όμως γεγονός έρχεται από τον τομέα της κατανάλωσης καθώς μέσα στην πόλη το Vitara χρειάζονταν περίπου 5,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα ενώ στο εθνικό οδικό δίκτυο η κατανάλωση έπεφτε σε μόλις 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα!

Άνεση και ασφάλεια

Το Suzuki Vitara είναι ξεκάθαρο πως έχει αλλάξει προσανατολισμό και ακολουθεί τις τάσεις της εποχής καθώς αποτελεί ένα SUV με κίνηση στους δύο τροχούς που προσδίδει υψηλή θέση οδήγησης, ταχύτητα, οικονομία, άνεση και ασφάλεια.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Vitara κινείται με απόλυτη ασφάλεια, άνεση και οικονομία όταν ο δείκτης του ταχύμετρου είναι τα όρια που θέτει ο Κ.Ο.Κ. με την μέση κατανάλωση να ανέρχεται σε περίπου 5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Ωστόσο αν ο οδηγός του θελήσει να κινηθεί πιο γρήγορα το Vitara σε πολύ λίγο χρόνο θα αγγίξει ταχύτητες υψηλότερες από 180 χλμ./ώρα αλλά με κόστος στην κατανάλωση.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι υπαρκτές αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό καθώς δεν εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο.

Μέσα στην πόλη το Vitara θα λέγαμε αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευέλικτο με την ανάρτηση να φιλτράρει σε πολύ καλό βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος ενώ η υψηλή θέση οδήγησης προσδίδει μεγάλη ορατότητα στον οδηγό. Η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν εντελώς άπειρο οδηγό.

Εκτός δρόμου τα 175 χλστ. της απόστασης από το έδαφος βοηθούν την κίνηση σε χωματόδρομους ή προσβάσιμα μονοπάτια αλλά με μέτρο καθώς δεν υπάρχει τετρακίνηση.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κινητήρας

Κόστος χρήσης

Αξιοπιστία

ΚΑΤΑ

Κλιμακωτή ρύθμιση πλάτης