Δοκιμάζουμε το Suzuki Across Plug-In Hybrid με 306 ίππους!

Η Suzuki μπορεί να είναι ηγέτιδα δύναμη στα τετρακίνητα τζιπ αλλά τώρα έκανε τη μεγάλη διαφορά παρουσιάζοντας τη ναυαρχίδα Across το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Toyota!

Το παγκόσμιο best seller της Toyota αναπαράχθηκε και έγινε Across, καταλαμβάνοντας την κορυφή στη γκάμα της Suzuki και διατίθεται αποκλειστικά στην κορυφαία, plug-in υβριδική μορφή των 306 ίππων, με τιμή που διαμορφώνεται στις 58.580 ευρώ για τη μία και μοναδική έκδοση GLX.

O εξοπλισμός είναι υπερπλήρης περιλαμβάνοντας όλα τα συστήματα ασφαλείας, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με λειτουργία S-FLOW, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, 7 αερόσακους, αυτόματους προβολείς Bi-LED και πάρα πολλά ακόμα, ωστόσο λείπει το… GPS.

Επίσης να τονίσουμε πως τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας είναι μηδενικά ωστόσο εξαιτίας της ύπαρξης βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων επιβαρύνεται με Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης…

Πληθωρικό και σοβαρό

Λίγες και μικρές είναι οι λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν το Across Plug-in από το υβριδικό αδελφό του.

Το σήμα της Suzuki, τα αμυγδαλωτά φανάρια, η απουσία χρωμίου στη μάσκα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας διαφοροποιούν το παρουσιαστικό σε σχέση με το Toyota. Προφίλ, πίσω μέρος και ζάντες παραμένουν ολόιδια με του plug-in hybrid RAV4, δίχως αυτό να θεωρείται πρόβλημα.

Κατά τα άλλα το Across παραμένει επιβλητικό και σοβαρό. Ο συνδυασμός του τετραγωνισμένου αμαξώματος με τις μεγάλες διαστάσεις είναι αρμονικός ενώ ο περιπετειώδης χαρακτήρας του ενισχύεται από τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους και τα προαιρετικά σκαλοπάτια στα μαρσπιέ.

Ποιοτικό, πρακτικό και ευρύχωρο

Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι πανομοιότυπα μεταξύ των δύο μοντέλων με μοναδική διαφορά το σήμα στο τιμόνι!

To μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό καλύπτεται από μαλακά και εξαιρετικά σε υφή υλικά, η συναρμογή δεν προβληματίζει και η εργονομία είναι το κάτι άλλο. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν οι μεγάλοι περιστροφικοί διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού, που όπως και αυτοί στην στάνταρ 9 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment, περιβάλλονται από ειδικό αντιολισθητικό υλικό και έχουν εξαιρετική αίσθηση και λειτουργία.

Παράλληλα η καμπίνα προσφέρει εξαιρετικούς χώρους, ακόμα και για μεγαλόσωμους επιβάτες, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 500 λίτρα από 580, λόγω των μπαταριών, νούμερο επαρκές για τις ταξιδιωτικές ανάγκες μιας οικογένειας. Μάλιστα στο χώρο αποσκευών θα βρούμε και πρίζα 220V.

306 ίπποι!

Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του Across συνδυάζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου ένα ηλεκτρικό μοτέρ και τον 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης που βρίσκουμε και στις συμβατικές εκδόσεις. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ 306 ίππων ενώ μέσω μπουτόν μπορείτε να επιλέξετε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα). Το Across Plug-in διαθέτει τέσσερις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας που περιλαμβάνουν: Λειτουργία EV (ηλεκτρικό όχημα), Λειτουργία HV (υβριδικό όχημα), Αυτόματη λειτουργία HV / EV και Λειτουργία φόρτισης.

Η μετάδοση γίνεται μέσω του γνώριμου e-CVT κιβωτίου με το πλανητικό σύστημα ταχυτήτων, το οποίο είναι ομαλό σε λειτουργία και σχετικά ήσυχο κατά την επιτάχυνση.

Ωστόσο, το μεγάλο προσόν του συνόλου είναι η οικονομία καυσίμου. Με μια πλήρη φόρτιση και επιλεγμένο την ECO λειτουργία είναι εφικτό να κάνετε πάνω από 65 χλμ. μόνο με ρεύμα, δηλαδή όλες τις καθημερινές μετακινήσεις. Αν επιλέξετε να κινηθείτε υβριδικά πάντως και πάλι θα τρίβετε τα μάτια σας αναρωτώμενοι πως γίνεται ένα θηρίο 1.900 κιλών και 306 ίππων να καταναλώνει από 0,0 έως 5,0 λτ./100 χλμ., ανάλογα με το πόσο εμπλέκεται το κάθε μοτέρ.

Για αυτοκινητόδρομο αλλά και για… βουνά!

Το Across PHEV ξεκάθαρα είναι εστιασμένο στην άνεση και στην παροχή ποιοτικής κύλισης. Στο εθνικό οδικό δίκτυο κινείται με απόλυτη ασφάλεια και σταθερότητα ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου έχει ξεπεράσει τα 160 χλμ./ώρα ενώ αν εκμεταλλευτεί ο οδηγός τις ικανότητες του ηλεκτροκινητήρα και του υβριδικού συστήματος τότε το ταξίδι γίνεται και άκρως οικονομικό.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι υπαρκτές, λόγω του αυξημένου βάρους του αυτοκινήτου και των μεγάλων διαδρομών της ανάρτησης χωρίς ωστόσο να κλονίζεται σε μεγάλο βαθμό η συμπεριφορά ή η ικανότητά του να κινείται σβέλτα, με την ηλεκτρονική τετρακίνηση και το πληροφοριακό τιμόνι να είναι σύμμαχοι για τον οδηγό.

Μέσα στην πόλη το Across είναι ευχάριστο, ενώ καταφέρνει να κρύψει σε μεγάλο βαθμό το βάρος και το μέγεθος του στην καθημερινότητα.

Εκτός δρόμου το Across Plug-in ενισχύει την απόδοσή του σε όλους τους τροχούς με το Trail Mode, ένα αυτόματο σύστημα κλειδώματος για το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που μπορεί να εμπλέξει ο οδηγός. Αυτό εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε ολισθηρές και χαλαρές επιφάνειες και μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό να διαπραγματευτεί πιο δύσκολες συνθήκες. Ο οδηγός επίσης μπορεί να εναλλάσσει τις λειτουργίες Normal, ECO και Sport ανάλογα με τις διαθέσεις του…

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κόστος χρήσης

Τετρακίνηση

ΚΑΤΑ

Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης