Το Subaru Forester αποτέλεσε ένα μοναδικό μοντέλο για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία από την πρώτη κιόλας ημέρα που παρουσιάστηκε στις αρχές του 1997. Έκτοτε έχουν περάσει 28 χρόνια και έχουμε δει πέντε γενιές του δημοφιλούς μοντέλο το οποίο πλέον πέρασε στην έκτη γενιά η οποία παρουσιάζεται πιο ολοκληρωμένη από ποτέ ενώ απέδειξε ότι διατηρεί τα κορυφαία χαρακτηριστικά των προκατόχων του που δεν είναι άλλα από την κορυφαία τετρακίνηση, την αξιοπιστία αλλά και την αντοχή!
Η νέα γενιά του Subaru Forester είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινά από τα 45.920 ευρώ στην έκδοση εξοπλισμού «Free». Παράλληλα, όπως όλα τα μοντέλα της, έτσι και το Forester συνοδεύεται από 8 χρόνια εγγύηση και απεριόριστα χιλιόμετρα.
Eπιβλητική σχεδίαση
Η σχεδίαση του νέου Subaru Forester από την πρώτη κιόλας ματιά φαίνεται ότι είναι εντελώς διαφορετική διαθέτοντας αρκετές γωνίες αλλά και πιο επιβλητικό παρουσιαστικό.
Το ιαπωνικό SUV βασίζεται στην πλατφόρμα Subaru Global Platform και όντας λίγο μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του κατλα 30 χλστ. σε μήκος και 15 χλστ. σε πλάτος, ουσιαστικά μεγάλωσε λίγο τις διαστάσεις του προκατόχου του με αποτέλεσμα να έχει βελτιωμένους χώρους.
Στο εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζει η νέα πιο ογκώδης μάσκα καθώς επίσης και τα λεπτά φωτιστικά σώματα με προβολείς ημέρας.
Στο πίσω μέρος διακρίνονται τα νέα φωτιστικά σώματα ενώ για πρώτη φορά το λογότυπο Forester έχει τοποθετηθεί κάτω από το σήμα της Subaru στην πέμπτη πόρτα του χώρου αποσκευών.
Κοιτώντας κανείς το Subaru Forester από το πλάι θα διακρίνει τις όμορφες ζάντες αλουμινίου καθώς και τις ράγες οροφής αλλά και τα «φουσκώματα» στα φτερά τα οποία συμπληρώνουν την περιπετειώδη εμφάνιση του μοντέλου.
Άνεση και πολυτέλεια
Στο εσωτερικό ο οδηγός αλλά και οι επιβάτες θα αντιληφθούν αμέσως ότι βρίσκονται σε μια καμπίνα της Subaru όπου διακρίνεται η στιβαρή κατασκευή του, η κορυφαία συναρμογή αλλά και εργονομία.
Η Full HD οθόνη αφής 11,6 ιντσών του συστήματος πολυμέσων είναι κάθετα τοποθετημένη και περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που αφορούν άνεση, ψυχαγωγία και πληροφορίες όπως θερμοκρασίες λαδιού/ νερού, τις γωνίες του αμαξώματος κ.α.) ενώ επίσης περιλαμβάνει και τα συστήματα κίνησης X-Mode με λειτουργίες (Normal, Snow/Dirt και Deep Snow/Mud).
Ιδιαίτερης αναφοράς χρίζουν τα νέας σχεδίασης καθίσματα που ξεχωρίζουν για την άνεση και την ασφάλεια που προσφέρουν κρατώντας τους επιβαίνοντας ξεκούραστους ακόμα και μετά από πολύωρα ταξίδια.
Σε ό,τι αφορά τους χώρους, το Forester αποδείχθηκε ότι μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα από 508 έως έως 1.720 λίτρα διαθέτοντας παράλληλλα και αρκετά άγκιστρα.
Το νέο Forester διατίθεται στάνταρ με εννέα αερόσακους καθώς προστέθηκε ένας νέος πλευρικός αερόσακος στο κάθισμα του οδηγού, ο οποίος μειώνει τη σφοδρότητα των συγκρούσεων μεταξύ των επιβατών ή μεταξύ των επιβατών και τυχόν αντικειμένων.
136 ίπποι
Κάτω από το καπό του Subaru Forester είχε τοποθετηθεί το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από τον 4κύλινδρο 2,0 λίτρων boxer κινητήρα ισχύος 136 ίππων με 182 Nm ροπής και έναν ηλκτροκινητήρα 16,7 ίππων με 66 Nm ροπής και μπαταρία 0,57 kWh. Η ισχύς πηγαίνει και στους τέσσερις τροχούς, μέσω της συνεργασίας του CVT Lineartronic κιβωτίου ταχυτήτων και του θρυλικού συστήματος τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive.
Αυτό το σύνολο φροντίζει ώστε το νέο Forester να έχει αυτονομία που ξεπερνά τα 900 χλμ. με συνετή οδήγηση. Ωστόσο κατά την διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση ανήλθε σε περίπου 8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Ενώ όταν ο οδηγός πιέζει το πεντάλ του γκαζιού προς το πάτωμα τότε η κατανάλωση αυξάνει σε 9 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
Πάντως όσο και αν πιέζει τον κινητήρα ο οδηγός ο θόρυβος που παράγει δεν περνάει στο εσωτερικό, χάρη στην πολύ καλή μόνωση που έχει η καμπίνα.
Για άσφαλτο ή για extreme off-road διαδρομές!
Το νέο Subaru Forester αποτελεί μια μοναδική πρόταση με ανανεωμένη εμφάνιση, σύγχρονες τεχνολογίες, υψηλή ποιότητα κατασκευής αλλά και πραγματικά τεράστιες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Στον αυτοκινητόδρομο κινούμενοι στα όρια του ΚΟΚ το Subaru Forester απέδειξε ότι μπορεί ακόμη και σε πολύωρα ταξίδια να μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια τους επιβάτες οι οποίοι θα εκτιμήσουν τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες.
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο η τετρακίνηση του ιαπωνικού μοντέλο κάνει το θαύμα της ωστόσο σε ανηφορικά κομμάτια ο κινητήρας δείχνει ότι κινεί οριακά το βαρύ αμάξωμα.
Μόλις ο δρόμος τελειώνει το Subaru Forester ξεδιπλώνει τις αρετές του και η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 10% σε συνδυασμό η απόσταση από το έδαφος των 220 mm, μαζί με τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής προσφέρει μοναδικές εκτός δρόμου εμπειρίες.
Το ιαπωνικό μοντέλο είναι στάνταρ εξοπλισμένο με X-MODE διπλής λειτουργίας με Hill Descent Control και μάλιστα κατά την πορεία μας σε λασπωμένα μονοπάτια η λειτουργία του Χmode για χιόνι λάσπη ανέλαβε να μας κατεβάσει από απόκρημνα σημεία χωρίς να χρειάζεται να πατάμε ούτε καν φρένο ενώ σε παραλίες η κίνηση του Forester ήταν καλύτερη από πολλά ακριβότερα τετρακίνητα ανταγωνιστικά μοντέλα!
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Τετρακίνηση
Εξοπλισμός
Αξιοπιστία
ΚΑΤΑ
Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης