Δοκιμάζουμε το Renault Captur E-Tech Plug-In Hybrid με 160 ίππους!

Η Renault αποφάσισε εδώ και καιρό να επενδύσει στα plug-in υβριδικά συστήματα αλλά και στα συστήματα υγραεριοκίνησης αφήνοντας οριστικά πίσω τους πετρελαιοκινητήρες. Η εισαγωγή του plug-in υβριδικού συστήματος στο Captur μείωσαν στο ελάχιστο το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου ωστόσο ανέβασαν την τιμή απόκτησής του…

Οι υποψήφιοι αγοραστές του Renault Captur E-Tech Plug-In Hybrid θα πρέπει όμως να γνωρίζουν ότι τα επιπλέον χρήματα που θα δαπανήσουν για να αποκτήσουν το συγκεκριμένο μοντέλο θα τα κερδίσουν από την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση εντός του Δακτυλίου καθημερινά, την αυξημένη ιπποδύναμη αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό αλλά και την υψηλή μεταπωλητική αξία που θα έχει το γαλλικό μοντέλο μετά από λίγα χρόνια.

Η τιμή απόκτησης του Renault Captur E-Tech Plug-In Hybrid κυμαίνεται σε 39.960 ευρώ και συνοδεύεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) και 8 χρόνια εγγύηση για την μπαταρία (ή 160.000 χλμ.).

Σύγχρονη σχεδίαση

Σχεδιαστικά, το Renault Captur E-TECH Plug-In Hybrid δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις, προβάλλοντας ένα μοντέρνο και ξεχωριστό χαρακτήρα. Οι καμπύλες επιφάνειες δένουν αρμονικά με τις δυναμικές γραμμές, δημιουργώντας ένα κομψό και αναγνωρίσιμο σχήμα.

Μόνο οι πιο παρατηρητικοί θα υποψιαστούν για το ποιόν της έκδοσης από την δεύτερη τάπα ανεφοδιασμού στο δεξί πίσω φτερό (ρεύμα), και τα λογότυπα «E-TECH Plug-In Hybrid» στην πίσω πόρτα και τις μεσαίες κολόνες όπως επίσης και την ύπαρξη πίσω δισκόφρενων.

Άνεση και τεχνολογία

Στο εσωτερικό του Renault Captur E-Tech Plug-In Hybrid η μοντέρνα και ποιοτική εικόνα παραμένει λίγο-πολύ ίδια με εκείνη των απλών μοντέλων με την τεχνολογία να κάνει έντονη την παρουσία της. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η 7 ιντσών κάθετη οθόνη αφής και ακριβώς από κάτω βρίσκεται και ο επιλογέας του κιβωτίου που φέρει επάνω το λογότυπο E-Tech ενώ ο οδηγός αντικρίζει  τον στάνταρ 10 ιντσών ψηφιακό και διαμορφούμενο πίνακας οργάνων.

Ο εξοπλισμός άνεσης είναι υπερπλήρης στην έκδοση Dynamic της δοκιμής, ενώ από την κεντρική οθόνη ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Pure (δίνει βάση στην ηλεκτροκίνηση), το Sport (δίνει έμφαση στις επιδόσεις) και το e-Save που διατηρεί το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας.

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι, ενώ οι πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και το συρόμενο πίσω κάθισμα τονίζουν τον πρακτικό χαρακτήρα και αυτής της έκδοσης του Captur.

160 ίπποι!

Το σύστημα κίνησης του νέου Captur E-TECH Plug-in Hybrid αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 92 ίππους και 144 Nm, δύο ηλεκτροκινητήρες με 66 ίππους/205 Nm και 34 ίππους/50 Nm αντίστοιχα, και ένα αυτόματο κιβώτιο. Συνδυαστικά ο βενζινοκινητήρας με τους ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 160 ίππους οι οποίοι εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις.

Στον τομέα της κατανάλωσης η ύπαρξη αμιγώς κίνησης με ηλεκτρισμό μειώνει στο ελάχιστο το κόστος χρήσης. Το γαλλικό μοντέλο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 40-45 χλμ. και η μπαταρία των 7,5Kw φορτίζει σε περίπου 3-4 ώρες.

Το αυτόματο multi-mode κιβώτιο έξι σχέσεων ελέγχεται ηλεκτρονικά και χάρη στην ανεξάρτητη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων και του θερμικού, έχει την δυνατότητα 15 διαφορετικών συνδυασμών για την αρωγή του τελευταίου.

Άνετες, γρήγορες και οικονομικές μετακινήσεις

Το Renault Captur E-Tech Plug-In Hybrid με 160 ίππους πραγματικά εκπλήσσει ακόμη και τους πλέον απαιτητικούς οδηγούς από την κορυφαία ποιότητα κύλισης που διαθέτει αλλά και για το χαμηλό κόστος χρήσης.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το γαλλικό μοντέλο θα λειτουργήσει ως ηλεκτρικό αν ο οδηγός κινείται στα όρια του ΚΟΚ μέχρι να αδειάσει η μπαταρία και στη συνέχεια θα λειτουργεί ως υβριδικό διατηρώντας την κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν θα φοβίσουν τον οδηγό ο οποίος θα έχει σύμμαχο το άμεσο τιμόνι, τα αποδοτικά φρένα αλλά και τα κορυφαία τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας.

Μέσα στην πόλη ο οδηγός του Renault Captur E-Tech Plug-In Hybrid θα εκτιμήσει δεόντος την ηλεκτρική λειτουργία του αυτοκινήτου καθώς μειώνει στο ελάχιστο το κόστος χρήσης ενώ η ανάρτηση φιλτράρει στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Παράλληλα η ύπαρξη οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κόστος Χρήσης

Ιπποδύναμη

Αυτονομία μπαταρίας

Εξοπλισμός

ΚΑΤΑ

Τιμή