Δοκιμάζουμε το Renault Arkana 1,3 MHEV με 140 ίππους!

Η Renault έκανε και πάλι την έκπληξη παρουσιάζοντας ένα πραγματικά όμορφο και εντυπωσιακό κουπέ SUV που μέχρι πρότινος μπορούσε να βρει κανείς μόνο σε υπερπολυτελείς μάρκες καταβάλλοντας βέβαια και το αντίστοιχα πολύ υψηλό τίμημα.

Το Renault Arkana ωστόσο φαίνεται ότι ήρθε και ανατρέπει εντελώς τα δεδομένα στην συγκεκριμένη κατηγορία καθώς διαθέτει μοναδική coupe εμφάνιση, ευρύχωρο εσωτερικό, υβριδικούς κινητήρες, υψηλής ποιότητας υλικά, τεχνολογίες και συστήματα ασφαλείας με τα οποία οι επιβάτες νιώθουν υπέροχα.

Επίσης η τοποθέτηση βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρου και η ύπαρξη mild hybrid συστήματος μειώνουν στο ελάχιστο το κόστος χρήσης και απομακρύνουν τον ιδιοκτήτη του από τα επικίνδυνα τεκμήρια ή μελλοντικά χαράτσια ενώ η τιμή απόκτησής του η οποία ξεκινά από 28.980 ευρώ κάνει ακόμη πιο δελεαστική τη γαλλική πρόταση!

Να τονίσουμε επίσης ότι το Renault Arkana κινείται ελεύθερα στον Δακτύλιο εξαιτίας των χαμηλών εκπομπών CO2.

Σπορ εμφάνιση

Το νέο Renault Arkana τοποθετείται στο άνω όριο της κατηγορία των C-SUV και με την ξεχωριστή του εμφάνιση μαγνητίζει αμέσως τα βλέμματα των περαστικών.

Το εμπρός τμήμα με τα full LED φωτιστικά σώματα και την υπογραφή του σχήματος C είναι χαρακτηριστικά που φέρουν όλα τα νέα μοντέλα της Renault. Το δυναμικό design της μάσκας ταιριάζει απόλυτα με το νέο Arkana, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα αξιοποιούν και αυτά την υπογραφή «C» με μία λωρίδα που διατρέχει όλο το πλάτος της πίσω πόρτας και ενώνει νοητά τα δύο φανάρια, δίνοντας έμφαση στο πλάτος του αυτοκινήτου και προσδίδοντας την απαραίτητη μοναδικότητα στην εμφάνιση του νέου Arkana.

Φυσικά πρωταγωνιστικό ρόλο στην σχεδίαση του γαλλικού μοντέλου διαδραματίζει η κεκλιμένη πίσω οροφή η οποία σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων και το πλαϊνό νεύρο προσδίδουν έναν δυναμισμό.

Παράλληλα  η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 200 χλστ. και αυτή είναι μια υψηλή τιμή για την κατηγορία που ενισχύει τον SUV χαρακτήρα όπως επίσης και τα μαύρα πλαστικά, που βρίσκονται περιμετρικά του αμαξώματος.

Hitech εσωτερικό

Το εσωτερικό του Renault Arkana φέρει μια μοντέρνα αρχιτεκτονική με την ψηφιακή τεχνολογία να κάνει έντονη την εμφάνισή της. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος φτάνει τις 10,2 ίντσες και διαφοροποιείται σε σχέση με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές του. Έχει τη δυνατότητα να εξατομικευτεί, ωστόσο οι τροποποιήσεις γίνονται με τη μορφή widgets.

Την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και η οθόνη αφής 9,3 ιντσών, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και προσφέρει μία από τις μεγαλύτερες επιφάνειες θέασης στην κατηγορία. Στα πολύ θετικά στοιχεία είναι η υψηλή ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιήσει οι Γάλλοι, καθώς και η στιβαρή συναρμογή.

Επίσης άκρως εντυπωσιακός είναι και ο χώρος αποσκευών του Renault Arkana με τα 513 λίτρα ο οποίος διαθέτει και ένα υπερυψωμένο δάπεδο που μπορεί να τοποθετηθεί στη χαμηλή θέση και να αυξήσει τη χωρητικότητα ή στην ανώτερη θέση για να φιλοξενήσει πιο ογκώδεις αποσκευές.

140 ίπποι

Το Renault Arkana της δοκιμής μας εφοδιάζονταν με τον γνώριμο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρου και ένα mild hybrid σύστημα που αποδίδουν 140 ίππους και 260 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός αυτόματου 7τάχυτου κιβωτίου το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία με paddles πίσω από το τιμόνι.

Στην πράξη ο κινητήρας στην λειτουργία Eco διατηρεί τον κινητήρα σε μια «ήρεμη» κατάσταση κρατώντας πολύ χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου με 5,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Επιλέγοντας την Sport οδήγηση τότε αλλάζει ριζικά ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου και ο κινητήρας «ακούει» άμεσα στα προστάγματα του οδηγού με στόχο τις υψηλές επιδόσεις αλλά και την αύξηση της κατανάλωσης…

Ποιότητα κύλισης

Το Renault Arkana αποτελεί μια έκπληξη για τον οδηγό καθώς η ορατότητα που έχει είναι πραγματικά εντυπωσιακή όπως επίσης και η ποιότητα κύλισης του γαλλικού μοντέλου που θα εντυπωσιάσει ακόμη και τον πλέον απαιτητικό οδηγό.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Arkana κινείται απόλυτα οικονομικά στα όρια του ΚΟΚ ενώ όταν το αποφασίσει ο οδηγός τότε το ταχύμετρο δεν θα διστάσει να δείξει ακόμη και πάνω από τα 190 χλμ./ώρα!

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το γαλλικό μοντέλο απέδειξε ότι διαθέτει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και οι όποιες κλίσεις εμφανίζονται σε καμία περίπτωση δεν εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο.

Εκτός δρόμου η αυξημένη απόσταση από το έδαφος βοηθά την κίνηση του Arkana ωστόσο η έλλειψη τετρακίνησης κάνει εμφανή την απουσία της όταν δυσκολεύουν τα πράγματα…

Μέσα στην πόλη ο οδηγός θα εκτιμήσει δεόντος την ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου και θα απολαύσει την κορυφαία λειτουργία της ανάρτησης που φιλτράρει στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος όπως επίσης και την πολύ καλή ηχομόνωση.

Η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας βέβαια κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Τιμή

Κινητήρας

Κόστος χρήσης

Άνεση

ΚΑΤΑ

Έλλειψη τετρακίνησης