Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2T Auto με 130 ίππους!

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά μικρά που έχουμε οδηγήσει τους τελευταίους μήνες αποτέλεσε το νέο Opel Corsa το οποίο πέραν της επιβλητικής εξωτερικής σχεδίασης και της υψηλής τεχνολογίας διαθέτει και ένα εξαιρετικό κινητήρα ο οποίος αν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο τότε σίγουρα δυσκολεύει πολύ τους ανταγωνιστές!

Ο λόγος για το νέο Opel Corsa 1.2T Auto με τους 130 ίππους το οποίο όπως αποδείχθηκε διαθέτει όλα εκείνα τα προσόντα που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα για να να μην είναι φορολογικά επικίνδυνο ενώ παράλληλα να μην χρειάζεται να ξοδεύει μια περιουσία ο ιδιοκτήτης του για να καλύπτει το ετήσιο κόστος χρήσης.

Παράλληλα η ποιότητα κατασκευής, ο εξοπλισμός αλλά και η υψηλή μεταπωλητική αξία καθιστούν το Opel Corsa μια κορυφαία επιλογή για τους καταναλωτές και δικαιολογούν τις 17.200 ευρώ που κοστίζει. Παράλληλα τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε 146,7 ευρώ εξαιτίας των χαμηλών εκπομπών CO2 που παράγει ο κινητήρας του.

Μοναδική σχεδίαση

Το νέο Opel Corsa είναι πιο αποδοτικό και δυναμικό από ποτέ και παράλληλα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης από οποιαδήποτε προηγούμενη γενιά. Με πολυάριθμες προτάσεις που αναβαθμίζουν το στυλ και την πρακτικότητα, το νέο μοντέλο θεωρείται πραγματικός μετρ στον τομέα της εξατομίκευσης. Το αμάξωμα δύο όγκων χαρίζει πιο δυναμικές αναλογίες στο αποκλειστικά 5θυρο Corsa ενώ τα φτερά με μεγαλύτερο όγκο και η κλίση στην οροφή προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό.

Στο εμπρόσθιο μέρος η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας ενώ επιπλέον προσδίδουν και ένα κύρος που δύσκολα συναντά κανείς σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα. Επίσης η έκδοση GS Line της δοκιμής μας περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό της το Dynamic Appearance Pack, συναντάμε σπορ μάσκα, διπλή απόληξη της εξάτμισης και LED προβολείς ομίχλης ενώ επίσης έχουν τοποθετηθεί 17άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά χαμηλού προφίλ τα οποία όμως χρειάζονται προσοχή στις λακκούβες.

Hitech εσωτερικό

To νέο Opel Corsa έχει αλλάξει ριζικά και στην καμπίνα επιβατών καθώς πλέον υπάρχει υψηλή δόση τεχνολογίας αλλά και πολύ μεγαλύτερη άνεση για τους επιβάτες.

Ειδικότερα στο εσωτερικό του Corsa θα καθίσουν άνετα 4 ενήλικες επιβάτες και μάλιστα οι πίσω επιβάτες θα έχουν αρκετό διαθέσιμο χώρο και για πόδια τους ενώ το κεφάλι τους θα απέχει αρκετά από την οροφή του αυτοκινήτου.

Ο πίνακας οργάνων παραμένει αναλογικός με μια ψηφιακή οθόνη να έχει τοποθετηθεί ανάμεσά τους ενώ στο κέντρο του ταμπλό η οθόνη πολυμέσων μέσω της οποία ο οδηγός ή ο συνοδηγός χειρίζονται το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό, το GPS και άλλες ρυθμίσεις του οχήματος, κερδίζει τις εντυπώσεις.

Ο χώρος αποσκευών όμως έχει μεγαλώσει πολύ και ανέρχεται πλέον σε 309 λίτρα τιμή πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί συνολικά στην καμπίνα είναι καλής ποιότητας, ενώ το πάνω μέρος του ταμπλό έχει επενδυθεί με μαλακό υλικό που δίνει ένα τόνο πολυτέλεια και προσεγμένης κατασκευής. Επιπλέον υπάρχουν ευρύχωρες θήκες για τα καθημερινά μικροπράγματα και μεταξύ των καθισμάτων του οδηγού και του συνοδηγού έχει τοποθετηθεί υποβραχιόνιο.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό η κορυφαία έκδοση GS Line έχει τα πάντα οπότε δεν θα χρειαστεί να συμπληρώσετε κάτι επιπλέον!

130 ίπποι

Το Opel Corsa της δοκιμής μας κινούνταν από το γνωστό τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο βενζίνης το οποίο αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς φυσικά μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία με paddles πίσω από βολάν του τιμονιού.

Το κιβώτιο απέδειξε ότι λειτουργεί ομαλά και στρωτά ενώ όταν ο οδηγός επιθυμεί το kickdown είναι άμεσο και ο κινητήρας ακούει σε κάθε πρόσταγμά του.

Όσον αφορά στις επιδόσεις το Opel Corsa με τους 130 ίππους χρειάζεται μόλις 8,7 δευτερόλεπτα για να αγγίξει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 208 χλμ./ώρα.

Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού οπότε αν ο οδηγός είναι ήπιος με το γκάζι η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Αν ο οδηγός είναι «ζωηρός» η κατανάλωση ανεβαίνει εύκολα στα 8 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Ποιότητα κύλισης και ασφάλεια

Η οδική συμπεριφορά του νέου Opel Corsa δεν έχει πραγματικά τίποτα να θυμίζει την προηγούμενη γενιά του. Το αυτοκίνητο έχει κυριολεκτικά περάσει σε άλλο ανώτερο επίπεδο προσδίδοντας εξαιρετική ποιότητα κύλισης ενώ παράλληλα τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβάτες θα νιώσουν το έντονα το αίσθημα της ασφάλειας που έχει το νέο μοντέλο κάτω από οποιεσδήποτε οδηγικές αυνθήκες.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Opel Corsa κινείται με απόλυτη ασφάλεια παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και αν πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Αν μάλιστα ο οδηγός κινείται στα όρια του ΚΟΚ τότε θα πετύχει και μεγάλη οικονομία στα καύσιμα. Αν τώρα θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα το Corsa θα ανεβάσει τάχιστα τον δείκτη του ταχύμετρου πάνω από 160 χλμ./ώρα ωστόσο αυξάνει και ο θόρυβος που παράγει ο κινητήρας.

Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο κάνει εξαιρετική δουλειά ανεβάζοντας άμεσα σχέσεις ώστε να μειώνονται οι στροφές του κινητήρα και να  περιορίζονται ανάλογα ο θόρυβος και η κατανάλωση καυσίμου.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το Opel Corsa με τους 130 ίππους αποδείχθηκε ότι είναι ευχάριστο και διαθέτει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Παράλληλα η ύπαρξη των προγραμμάτων οδήγησης που διαθέτει βοηθούν στην αλλαγή της συμπεριφοράς του.

Μάλιστα αν ο οδηγός επιλέξει την χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου σε συνδυασμό με την επιλογή της Sport οδήγησης τόσο ο ήχος που παράγει ο κινητήρας όσο και η απόκριση αλλάζουν ριζικά επιτρέποντας στον οδηγό να νιώσει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Τα φρένα απέδειξαν ότι επαρκούν για να ακινητοποιήσουν άμεσα το αυτοκίνητο και δεν παρουσίασαν κανένα σημάδι κόπωσης ενώ το τιμόνι είναι άμεσο και ελαφρύ.

Μέσα στην πόλη το νέο Opel Corsa απέδειξε ότι αποτελεί σύμμαχο για τον οδηγό καθώς το αυτόματο κιβώτιο και η ανάρτηση κάνουν εξαιρετική δουλειά καθώς από τη μία ο οδηγός κινείται ξεκούραστα και από την άλλη διατηρείται η ησυχία στην καμπίνα επιβατών.

Η έλλειψη αισθητήρων παρκαρίσματος αλλά και της κάμερας οπισθοπορείας κάνουν αισθητή την απουσία τους αλλά οι συμπαγείς διαστάσεις και η καλή ορατότητα βοηθούν τον οδηγό κατά την διαδικασία παρκαρίσματος.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κινητήρας

Κιβώτιο

Κόστος Χρήσης

Εξοπλισμός

ΚΑΤΑ

Ελαστικά χαμηλού προφίλ