Δοκιμάζουμε το Land Rover Defender 110 diesel 75th Edition με 300 ίππους!

Η Land Rover θέλοντας να γιορτάσει τα 75 χρόνια από την ίδρυσή της κατασκεύασε μια ξεχωριστή έκδοση για το Defender το οποίο πραγματικά εντυπωσιάζει από την πρώτη κιόλας ματιά και μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών είτε κινείται είτε βρίσκεται σταθμευμένο!

Παράλληλα το νέο Defender 110 75th Edition έχει προβληματίσει ιδιαίτερα τα ανταγωνιστικά μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας καθώς έχει εκσυγχρονιστεί πλήρως σε όλα τα επίπεδα, όμως έχει διατηρήσει στο ακέραιο και έχει εξελίξει περαιτέρω τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες του προκάτοχού του.

Μοναδικό «αγκάθι» αποτελεί το κόστος απόκτησης, όπως συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας που ανήκει, το οποίο ξεκινά από τις 95.837 ευρώ και αγγίζει τις 137.823 ευρώ για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.

Παράλληλα τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε λίγο πάνω από τα 500 ευρώ και ο κάτοχός του θα πληρώνει και Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης για τα πρώτα 10 χρόνια…

Αλλά προφανώς τον υποψήφιο αγοραστή του νέου Land Rover Defender 110 diesel 75th Edition δεν θα του ακουστεί η υπερβολική η τιμή απόκτησης αλλά ούτε τα υπόλοιπα κόστη χρήσης καθώς θα κινείται με ένα μοναδικό μοντέλο που πραγματικά κινείται με απόλυτη άνεση και ασφάλεια στις λάσπες, στο χιόνι ή στην παραλία!

Μοναδικό χρώμα!

Η νέα επετειακή έκδοση (75th Edition) βάφεται στην πράσινη απόχρωση Grasmere Green η οποία εκτός από το αμάξωμα και τις «σκληρές» επιφάνειες του εσωτερικού επεκτείνεται καις τις ζάντες.

Η απόχρωση αυτή προέρχεται από το πρώτο μοντέλο της Land Rover, το Series I, και θεωρείται ιστορική για την ίδια τη μάρκα και φυσικά για το Defender.

Για τους προφανείς λόγους την εξωτερική εμφάνιση της έκδοσης συμπληρώνουν τα διακριτικά 75 Years με την μορφή αυτοκόλλητου στην θύρα αποσκευών ενώ επίσης σχεδιαστικά παρατηρεί κανείς τους ασημί ασημί προφυλακτήρες και τα φιμέ τζάμια.

Εν αρχή ην η άνεση!

Στο εσωτερικό του Land Rover Defender 75th Edition το χρώμα Grasmere Green κάνει και πάλι την εμφάνισή του ωστόσο η κορυφαία έκδοση 75th Edition περιλαμβάνει κορυφαία στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, όπως είναι το πλήρες Pivi-Pro σύστημα πολυμέσων με τη νεότερη και μεγαλύτερη 11,4 ιντσών κεντρική οθόνη, το premium ηχοσύστημα της Meridian, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα σε 14 διαφορετικές ρυθμίσεις που είναι και θερμαινόμενα, η πανοραμική ανοιγόμενη οροφή, αλλά και το σύστημα Head-Up Display μπροστά από τον οδηγό.

Τον εξοπλισμό συμπληρώνει το σύστημα Terrain Response το οποίο με τις ρυθμίσεις που προσφέρει αναπροσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του συστήματος μετάδοσης και όχι μόνο, αναλόγως με τις συνθήκες.

Οι χώροι ανταγωνίζονται κυριολεκτικά εκείνους μιας λιμουζίνας με 5 ενήλικες επιβάτες να χωρούν με χαρακτηριστική άνεση. Η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει προς τα έξω φιλοξενώντας φυσικά και τον κανονικών διαστάσεων 5ο τροχό του αυτοκινήτου, ενώ η χωρητικότητά του πορτ-μπαγκάζ είναι 786 λίτρα, σε ένα πλήρως τετραγωνισμένο σχήμα που φέρει και εδώ πλήρες προστατευτικό για το δάπεδο.

Ωστόσο στην καμπίνα που έχει λιτή αλλά πολυτελή προσέγγιση, άβαφα με υψηλή δόση τεχνολογίας και άπειρους αποθηκευτικούς χώρους για μικροπράγματα διακρίνεται και το εξαιρετικό φινίρισμα όπως επίσης και κορυφαία συναρμολόγηση.

300 ίπποι!

Κάτω από το καπό του επετειακού Land Rover Defender της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο 6κύλινδρος 3λίτρος πετρελαιοκινητήρας με διπλό turbo ο οποίος συνδυάζεται με 48 Volt «ήπια» υβριδικό σύστημα και παράλληλα, με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF.

Η άφθονη ροπή του που αποδίδεται από τις χαμηλές κιόλας στροφές είναι ικανή να κινήσει με εξαιρετική άνεση το θηριώδες Defender, ενώ η 6κύλινδρη χροιά του δίνει αυτή τη «γεύση» μιας άλλης εποχής που μας λείπει, ιδίως στις ημέρες μας με την ανάπτυξη της αθόρυβης ηλεκτροκίνησης.

Η κατανάλωση από την πλευρά της σύμφωνα με τη Land Rover κυμάνθηκε σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα 8,8 λτ./100 χλμ. και στην πράξη θα πρέπει να υπολογίζει κανείς μια μέση τιμή κοντά στα 9,8 λτ./100 χλμ.

Παντός εδάφους!

Η επετειακή έκδοση του Land Rover Defender (75th Edition) αποτελεί κυριολεκτικά ένα μοντέλο για για κίνηση σε κάθε έδαφος, δρόμο, βουνό ή παραλία. Ο οδηγός του αυτοκινήτου μπορεί να προσαρμόσει είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα τις πολλές παραμέτρους του αυτοκινήτου που αρμόζουν σε κάθε έδαφος κίνησης. Για παράδειγμα, η αερανάρτηση που υψώνει το αμάξωμα από το έδαφος έως και τα 291 χλστ., εγγυάται ότι το πάτωμα δεν πρόκειται ποτέ να ακουμπήσει κάπου!

Επίσης, το κλείδωμα τόσο του κεντρικού διαφορικού όσο και του πίσω, δίνει τη δυνατότητα στο Defender να βγει με άνεση από τη λάσπη και γενικότερα από κάθε σαθρό έδαφος, χωρίς να κολλάει πουθενά ενώ στα δύσκολα αναλαμβάνει και το σύστημα Terrain Responce που επεμβαίνει σε κινητήρα, κιβώτιο, ανάρτηση και βγάζει τον οδηγό από κάθε δύσκολη κατάσταση.

Τέλος τα κορυφαία ελαστικά Goodyear Wrangler με διάσταση 285/60 φροντίζουν για την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε χώμα και λάσπη.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο επίσης οι επιβάτες του Land Rover Defender θα βιώσουν ένα άνετο και πολυτελές ταξίδι στο οποίο ακόμη και μετά από ώρες παραμονής στην καμπίνα επιβατών θα εξέλθουν απλά ξεκούραστοι…

Μέση στην πόλη το Defender κρύβει τις διαστάσεις του και η ύπαρξη καμερών κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι. Όσον αφορά στις κακοτεχνίες του οδοστρώματος θα λέγαμε ότι απλά το βρετανικό θηρίο της… «καταπίνει»!

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Τετρακίνηση

Πετρελαιοκινητήρας

Εξοπλισμός

Μεταπωλητική Αξία

ΚΑΤΑ

Τιμή