Δοκιμάζουμε το Kia EV9 AWD με 384 ίππους!

Η Kia κατάφερε και πάλι να ρίξει το γάντιο στον ανταγωνισμό παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που μέχρι πρότινος κυριαρχούσαν σημαντικοί ευρωπαίοι κατασκευαστές αλλά όπως φαίνεται η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία αμφισβητεί την πρωτοκαθεδρία τους.

Με το εντυπωσιακό παρουσιαστικό να υποστηρίζεται από ένα ευρύχωρο εσωτερικό, πληθώρα τεχνολογιών και, το σημαντικότερο ίσως, από μια μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας που του δίνει αξιοπρόσεκτη αυτονομία για τις διαστάσεις και το βάρος του

Το αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV9 με 7 θέσεις, τετρακίνηση, 384 ίππους, τιμή από 75.900 ευρώ (χωρίς να έχει συμπεριληφθεί η επιδότηση από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3), εγγύηση 7 ετών και αυτονομία 500 χλμ. ήρθε και τάραξε για τα καλά τα νερά στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Τολμηρή εμφάνιση

Η τολμηρή, φουτουριστική εμφάνιση και το πληθωρικό μέγεθος προκαλούν αίσθηση και μαγνητίζουν τα βλέμματα των περαστικών είτε το Kia EV9 κινείται είτε βρίσκεται σταθμευμένο.

Η επιβλητική του εικόνα δεν στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο στις θηριώδεις διαστάσεις του (5m μήκος, 1,98m πλάτος και 1,78m ύψος), αλλά και στη μοναδική του σχεδίαση η οποία καταφέρνει να δείχνει το Kia EV9 κομψό παρά τον όγκο του.

Στο εμπρόσθιο μέρος του Kia EV9 κυριαρχεί η μεγάλη σχεδόν κάθετη μάσκα με ακροβολισμένα LED φωτιστικά σώματα.

Η έκδοση GT Line, της δοκιμής μας εφοδιάζονταν με τροχούς 21’’ (285/45 ελαστικά), διέθετε επιπλέον ράγες οροφής και φυσικά τα LED φώτα τύπου «Cube» και τα χαρακτηριστικά ημέρας σε σχήμα «Ζ».

Στο πλάι εντυωοπσιακοί είναι οι τονισμένοι θόλοι, οι «χωνευτές» λαβές για τις πόρτες και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα LED φωτιστικά σώματα.

Παράλειψη θα ήταν να μην αναφερθούμε στον εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή Cd=0,28 που διαθέτει το Kia EV9.

Άνεση και πολυτέλεια