Δοκιμάζουμε το Jeep Renegade e-Hybrid με 130 ίππους!

To Jeep Renegade διατίθεται πλέον και σε 48V υβριδική έκδοση, που υπό συγκεκριμένες συνθήκες του επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με μεγάλο θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου.

Η Jeep μετά τις Plug-in αλλά ακριβές εκδόσεις ρίχνει στην αγορά την ήπια υβριδική έκδοση του Renegade η οποία χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη το οποίο ενσωματώνει και έναν ηλεκτροκινητήρα 48V απόδοσης 20 ίππων που μπορεί κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες να κινήσει ηλεκτρικά το μοντέλο της Jeep.

Επίσης η τιμή απόκτησης του Jeep Renegade e-Hybrid ξεκινούν από τις 26.800 ευρώ για την έκδοση Longitude και η εισαγωγική εταιρεία παρέχει επίσης εγγύηση 4 ετών ή 160.000 χλμ. και 4 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Όσον αφορά στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε 83,2 ευρώ.

Γνώριμη σχεδίαση

To Jeep Renegade είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα και ξεχωρίζει για τον τετραγωνισμένο αισθητικό χαρακτήρα του ενώ κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του αποτελούν η κλασική εμπρός μάσκα με τις 7 κάθετες γρίλιες και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που διαθέτει, διαμορφώνοντας ένα μοτίβο που συναντάμε και σε διάφορα μέρη στο εσωτερικό του. Η έκδοση Upland που δοκιμάσαμε (32.500 ευρώ) εκφράζει ένα πιο off road αλλά πολυτελή αισθητικό προφίλ με ζάντες 17 ιντσών με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα, μαύρες πλευρικές μπάρες οροφής αλλά και οροφή μαύρου χρώματος.

Στην πίσω πόρτα έχει τοποθετηθεί το διακριτικό πράσινο «e» και το αυτοκόλλητο με τη φράση «There is only one earth» ώστε κάποιος να μπορεί να αντιληφθεί αμέσως την υβριδική φύση του μοντέλου.

Εντυπωσιακό εσωτερικό

Στο ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές και ειδικότερα στην έκδοση Upland της δοκιμής μας η οποία χαρακτηρίζεται από την εκτενή χρήση υλικών από ανακυκλωμένα υλικά πολύ υψηλής ποιότητας, όπως η επένδυση SEAQUAL των καθισμάτων, ενός καινοτόμου υλικού που κατασκευάζεται και από ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν συλλεγεί από τους Ωκεανούς.

Ο πίνακας οργάνων με την έγχρωμη οθόνη TFT 7’’ στο κέντρο του διακρίνεται για τα καλαίσθητα γραφικά και την πληρότητα των ενδείξεων.

Στο ταμπλό το οποίο είναι εν μέρη κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο πλαστικό συναντάμε την οθόνη αφής 8,4’’ του συστήματος πολυμέσων που φροντίζει για την ενημέρωση, την συνδεσιμότητα (με Apple CarPlay και Android Auto), την πλοήγηση και την ψυχαγωγία των επιβατών του Renegade. Ακόμη ένα σημείο που οι περισσότεροι θα εκτιμήσουν στο εσωτερικό της καμπίνας του e-Hybrid είναι η ευρυχωρία.

Οι χώροι είναι ακόμη ένα προσόν του οχήματος και οι χρήστες του Renegade e-Hybrid έχουν στη διάθεση τους 351 λίτρα για να μεταφέρουν τις αποσκευές τους, ενώ με με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ο όγκος φόρτωσης αυξάνεται στα 1.297 λίτρα.

130 ίπποι

Κάτω από το καπό του Renegade e-Hybrid της δοκιμής μας βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.500 κ.εκ. τούρμπο που αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW (20 ίππων), ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς.

Το e-Hybrid, εκκινεί αθόρυβα καθώς το ξεκίνημα γίνεται με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Καθώς τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν εκεί έρχεται να αναλάβει δράση ο βενζινοκινητήρας. Οι 150 ίπποι στο σύνολό τους καταφέρνουν να κινούν χωρίς πρόβλημα το Renegade των 1.420 κιλών.

Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση το Jeep Renegade e-Hybrid κατά την διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε σε μικτή χρήση τα 6,4 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Άνεση και οικονομία

Το Jeep Renegade e-Hybrid εξακολουθεί να αποτελεί ένα SUV με μοναδική εμφάνιση και μεγάλη απόσταση από το έδαφος για άνετη αντιμετώπιση των κακοτεχνιών εντός και εκτός δρόμου. Οι ηλεκτρικές δυνατότητες στην κίνησή του έχουν μειώσει το θόρυβο στις χαμηλές ταχύτητες ενώ οι 17άρες ζάντες με υψηλού προφίλ ελαστικά απορροφούν τις όποιες κακοτεχνίες.

Στον αυτοκινητόδρομο το Renegade e-Hybrid κινείται με άνεση και οικονομία με τους αεροδυναμικούς θορύβους να είναι περιορισμένοι ενώ οι επιβάτες δεν θα κουραστούν ακόμη και μετά από ένα πολύωρο ταξίδι.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι φυσιολογικές και δεν θα τρομάξουν το οδηγό ενώ το τιμόνι δίνει σωστή πληροφόρηση αλλά υστερεί σε αίσθηση.

Μέσα στην πόλη το Renegade e-Hybrid κινείται με απίστευτη ευκολία και οικονομία καθώς η χρήση του υβριδικού συστήματος βοηθά στο να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα η κατανάλωση καυσίμου. Οι αλλαγές στο αυτόματο κιβώτιο γίνονται ομαλά, ωστόσο όταν ο χρήστης του οχήματος θα χρειαστεί να επιταχύνει άμεσα τότε θα επέλθει μια μικρή καθυστέρηση.

Η διαδικασία παρκαρίσματος αποτελεί παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό καθώς υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας ενώ παράλληλα γίνεται και αθόρυβα με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κόστος χρήσης

Εγγύηση

ΚΑΤΑ

Έλλειψη τετρακίνησης