H Jeep με το λανσάρισμα του νέου Avenger επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων σε νέες μικρότερες κατηγορίες, ενώ εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση υπάρχει και η mild hybrid έκδοση με μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας η οποία χρησιμοποιεί το 48-βολτο σύστημα του ομίλου Stellantis και μειώνει αισθητά την κατανάλωση καυσίμου.
Παρά το γεγονός ότι οι mild hybrid εκδόσεις δεν κάνουν ηλεκτρικές εκκινήσεις το Jeep Avenger μπορεί να κάνει ηλεκτρικές εκκινήσεις στα φανάρια και στην κίνηση, ενώ ακόμα και το παρκάρισμα μπορεί να γίνει χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας βενζίνης μειώνοντας σημαντικά τν κατανάλωση καυσίμου!
Η γκάμα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις, Longitude, Altitude και Summit, με υπερπλήρη εξοπλισμό. Οι τιμές του νέου Avenger ξεκινούν από τις 23.990 ευρώ για την αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση ενώ η mild hybrid έκδοση κοστίζει από 26.490 ευρώ.
Γνήσιο Jeep
Το Jeep Avenger διαθέτει πραγματικά μια μοναδική σχεδίαση η οποία είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού της αμερικανικής και της ευρωπαϊκής κουλτούρας. Η μοναδική του σχεδίαση παραπέμπει σε όχημα off-road το οποίο φέρει τα χαρακτηριστικά της Jeep με τα μαύρα πλαστικά που καλύπτουν τους θόλους των τροχών να κάνουν έντονη την παρουσία τους προστατεύοντας το αμάξωμα από τις εκδορές.
Επίσης όμορφες κρίνονται οι αναλογίες ενώ η χαρακτηριστική μάσκα ενσωματώνεται άψογα με τους προβολείς LED προσδίδοντας ένα ιδιαίτερο σχήμα και καλωσορίζουν τους επιβάτες αναβοσβήνοντας.
Στις πίσω πόρτες χαρακτηριστικές είναι οι λαβές όπου έχουν τοποθετηθεί ψηλά ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα κάνουν έντονη την παρουσία τους.
Οι τροχοί είναι στις άκρες του αμαξώματος, έχει κοντούς προβόλους και χαρακτηρίζεται από τις κορυφαίες γωνίες αναρρίχησης και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 200 χλστ.
Ευχάριστη και άνετη καμπίνα επιβατών
Μοντέρνο, γεροδεμένο και εργονομικό το εσωτερικό του Jeep Avenger, που χαρακτηρίζεται από τις «καθαρές» ευθείες γραμμές και την εξαιρετική ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας.
Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό περιλαμβάνει τους αεραγωγούς, τον κρυφό φωτισμό, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7 ή 10,25 ιντσών (αναλόγως έκδοσης) και την εύχρηστη στάνταρ οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του Uconnect με τις πολλές εφαρμογές και συνδέσεις. Στο μεσαίο τμήμα υπάρχει μια μακρόστενη εσοχή για μικροπράγματα και πιο κάτω τα φυσικά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Στη βάση της κονσόλας είναι τοποθετημένα τα (όχι πολύ πρακτικά) κουμπιά για την επιλογή της κίνησης (P/R/N/D/B) και ακριβώς παρακάτω ένας αποθηκευτικός χώρος με μαγνητικό αναδιπλούμενο κάλυμμα. Αυτό στην όψη είναι όμορφο, όμως στην πράξη δεν βολεύει ιδιαίτερα και θα προτιμούσαμε συρόμενο κάλυμμα.
Παρά τις compact διαστάσεις του, το Avenger μας εξέπληξε ευχάριστα και στα χωροταξικά του θέματα. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να μην ξεπερνάει τα 355 λίτρα, ωστόσο έχει διπλό πάτωμα.
100 ίπποι!
Το νέο e-Hybrid Avenger φέρει τον αναβαθμισμένο υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6).
Ο ηλεκτροκινητήρας του υβριδικού συστήματος κίνησης αποδίδει 29 ίππους και 55 Nm, παίρνοντας ενέργεια από μία μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh. Η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) να γίνεται με ομαλό και άμεσο τρόπο.
Συνδυαστικά το 48-βολτο υβριδικό σύστημα αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ.
Το σύστημα είναι εξελιγμένο με στόχο να προσομοιάσει την αίσθηση των υβριδικών συστημάτων υψηλότερης τάσης και χάρη στην σωστή και αποδοτική λειτουργία του εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Σύμφωνα με την Jeep, η διαφορά στην μέση κατανάλωση φτάνει στο 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης, ενώ στην πόλη μπορεί να πλησιάσει και το 30%.
Το Avenger e-hybrid διαθέτει το σύστημα Selec-Terrain με λειτουργίες οδήγησης (Sand, Mud, Snow), μαζί με τις «κλασσικές» πλέον Eco, Normal και Sport.
Ευχάριστο και άνετο
Η Jeep απέδειξε ότι κατάφερε να κατασκευάσει ένα υβριδικό αυτοκίνητο που απευθύνεται στην καθημερινότητα μέσα στην πόλη ενώ δεν θα δυσκολευτεί να κινηθεί με άνεση στον αυτοκινητόδρομο, στην επαρχία ή ακόμη και όταν ο δρόμος τελειώνει.
Η ψηλή θέση οδήγησης του Jeep Avenger θα βοηθήσει τον οδηγό μέσα στην πόλη καθώς χαρίζει καλύτερη ορατότητα ενώ παράλληλα ο κάτοχός του θα απολαύσει το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης. Παράλληλα η ησυχία στην καμπίνα επιβατών διατηρείται ακόμη και στις μεγαλουπόλεις ενώ η διαδικασία παρκαρίσματος με την ύπαρξη κάμερας αποτελεί παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.
Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Jeep Avenger κινείται με απόλυτη οικονομία στα όρια του ΚΟΚ ενώ παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 170 χλμ./ώρα.
Στο επαρχικό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η ανάρτηση συγκρατεί τις κλίσεις του αμαξώματος και εξασφαλίζει καλό κράτημα.
Εκτός δρόμου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το ανάλογο πρόγραμμα κίνησης και να κινηθεί με άνεση σε χωματόδρομο. Ωστόσο η έλλειψη τετρακίνησης δεν αφήνει πολλά περιθώρια για λάθη…
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Κόστος χρήσης
Εξοπλισμός
Τιμή
Χώρος αποσκευών
ΚΑΤΑ
Έλλειψη τετρακίνησης