Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V με 184 ίππους!

Το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V αποτελεί μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία D-SUV συνδυάζοντας εκλεπτυσμένο στυλ, ένα υψηλής ποιότητας premium εσωτερικό και μια συναρπαστική οδηγική συμπεριφορά με πολλά στοιχεία άνεσης. Στόχος της ομάδας ανάπτυξης ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που να εμπνέει εμπιστοσύνη, να ενθαρρύνει την ελευθερία προσελκύοντας ένα ευρύ φάσμα πελατών.

Επίσης το ZR-V γεφυρώνει το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V και αποτελεί το πιο πρόσφατο SUV της Honda που διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό το αναγνωρισμένο υβριδικό σύστημα e:HEV. Αναβαθμισμένο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο, το υβριδικό σύνολο συνεχίζει να προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα εξαιρετικών επιδόσεων και αποδοτικότητας σε κάθε είδους διαδρομή, από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακές οδούς. Ο καθαρός και ταυτόχρονα ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ώστε να προσφέρει τις επιδόσεις που συνήθως συναντά κανείς σε σπορ hatchback μοντέλα.

Συνδυάζοντας μοναδικό στυλ με δυναμικές επιδόσεις, πρωτοποριακή τεχνολογία και ασύγκριτη άνεση, το ολοκαίνουργιο ZR-V διατίθεται πλέον στην Ελλάδα σε τέσσερις εκδόσεις: Elegance, Style, Sport και Advance με τη λιανική τιμή τους να ξεκινά από 43.500 ευρώ. 

Κομψό και σπορ

Σχεδιαστικά, η κομψή σιλουέτα του ZR-V χαρακτηρίζεται από ένα μίγμα επιλογών όπως αυτές ορίζονται από τις ενιαίες εξωτερικές επιφάνειες που ρέουν από τα εμπρός προς τα πίσω, τους τοποθετημένους με ακρίβεια αρμούς μεταξύ των μεταλλικών πάνελ και τις λεπτομέρειες όπως η μεσαία γραμμή με την χαρακτηριστική ακμή. Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «ήσυχο» χάρη στους λεπτούς προβολείς με την χαρακτηριστική υπογραφή και τη μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα. Στο ίδιο ύφος οι απέριττες πλευρικές επιφάνειες εκτείνονται μέχρι τον τολμηρό πίσω προφυλακτήρα και τα αντίστοιχα φώτα που ενσωματώνονται αρμονικά στην πίσω πόρτα.

Εκλεπτυσμένο εσωτερικό

Το νέο Honda ZR-V προσφέρει μία premium εμπειρία για τον οδηγό και τους επιβάτες μέσω μιας ραφιναρισμένης σχεδιαστικής προσέγγισης που συνδυάζει υλικά υψηλής ποιότητας και πρακτικά σημεία αφής, λειτουργικότητα και κορυφαία επίπεδα άνεσης.

Μία μεγάλη οθόνη εννέα ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του διευρυμένου άνω τμήματος του ταμπλό, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της καμπίνας επιτείνοντας την αίσθηση της ευρυχωρίας. Ο συνδυασμός του ταμπλό, της μεγάλης κεντρικής κονσόλας, των βελούδινων προστατευτικών γονάτων και των υποβραχιονίων δημιουργεί μία αίσθηση θαλπωρής και premium άνεσης.

Πίσω από το τιμόνι των εκδόσεων Elegance και Sport βρίσκεται ένας υψηλής ποιότητας πίνακας οργάνων TFT επτά ιντσών, που περιλαμβάνει ένα αναλογικό ταχύμετρο για να παρουσιάζει στον οδηγό τις βασικές πληροφορίες σε εξελιγμένη αλλά ευανάγνωστη μορφή.

Οι εκδόσεις Advance διαθέτουν μια πλήρως ψηφιοποιημένη οθόνη TFT 10,2 ιντσών που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να προβάλλει μια πληθώρα δεδομένων του οχήματος και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρα και συνοπτικά.

Η διαιρούμενη κεντρική κονσόλα, μοναδικά σχεδιασμένη για το ZR-V, ενσωματώνει τον επιλογέα ταχυτήτων και το μπουτόν του χειρόφρενου, τα οποία είναι βέλτιστα τοποθετημένα για ευκολία στη χρήση. Ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire έχει επανασχεδιαστεί με μοναδικό σχήμα και κίνηση για κάθε μπουτόν, ώστε η χρήση από τον οδηγό να γίνεται διαισθητικά, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο.

Παρά την πολύ καλή ορατότητα, το ZR-V προσφέρει επίσης στους οδηγούς μία εμπειρία οδήγησης τύπου hatchback και την αίσθηση ότι είναι άμεσα συνδεδεμένοι με το αυτοκίνητο μέσω μιας εξαιρετικής θέσης οδήγησης. Αυτό επιτεύχθηκε μετατοπίζοντας τα ‘heel and hip points’ του καθίσματος, όπως στο Civic e:HEV hatchback, ώστε ο χρήστης να ταξιδεύει άνετα και με την κατάλληλη πλευρική στήριξη.

Ωστόσο η μπαταρία του υβριδικού συστήματος «κλέβει» χώρο από το πορτ μπαγκάζ, που είναι στα 390 λίτρα.

184 ίπποι!

Το ZR-V, το πιο πρόσφατο μοντέλο που βασίζεται στην αναγνωρισμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda, υιοθετεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος δύο ηλεκτροκινητήρων.  Όπως στο Civic e:HEV, η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 ίππων και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h από μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.

Όμως, παρά τις ισχυρές επιδόσεις του, το ZR-V είναι επίσης εξαιρετικά αποδοτικό σε πραγματικές συνθήκες, με το e:HEV να πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 130 g/km (WLTP) και κατανάλωση από 5,7 L/100km (WLTP συνδυασμένος κύκλος).

Το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive  απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.

Σε όλα προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Eco και Snow), η ενέργεια πέδησης και επιβράδυνσης ανακτάται με σκοπό τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης, με αποτέλεσμα την επίτευξη αξιοσημείωτα χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, κυρίως σε συνθήκες με αλλεπάλληλες στάσεις/εκκινήσεις.

Ευχάριστο και οικονομικό

Το ZR-V καταφέρνει να είναι ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά οικογενειακά SUV και μπορεί να αξιοποιήσει στην πράξη τις εξαιρετικές επιδόσεις αλλά και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.

Στον αυτοκινητόδρομο το Honda ZR-V αποδείχθηκε καλοτάξιδο, ήρεμο και οικονομικό διατηρώντας παράλληλα μια σταθερή και ασφαλής πορεία ακόμη και αν πνέουν έντονοι πλευρικοί άνεμοι.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές η απόδοση του υβριδικού συστήματος είναι ικανή να προσφέρει μια περισσότερο σπορ οδήγηση ενώ η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος όταν ο οδηγός ξεφύγει από τα όρια.

Μέσα στην πόλη το ιαπωνικό μοντέλο αποτελεί ένα ιδανικό αυτοκίνητο με εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης ενώ η σωστή ρύθμιση της ανάρτησης φιλτράρει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος διατηρώντας την ησυχία στην καμπίνα επιβατών.

Τα 180 χιλιοστά από το έδαφος ενδείκνυνται για «αναβάσεις» σε πεζοδρόμια αλλά η έλλειψη τετρακίνησης περιορίζει τις δυνατότητες του ZR-V για κίνηση όταν ο δρόμος τελειώνει…

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κόστος χρήσης

Εξοπλισμός

Ποιότητα

Αξιοπιστία

ΚΑΤΑ

Έλλειψη τετρακίνησης