Δοκιμάζουμε το Honda Civic e:HEV με 184 ίππους!

Μετά από 50 χρόνια ιστορίας και 27,5 εκατ. πωλήσεις το Honda Civic επιστρέφει δριμύτερο έχοντας υιοθετήσει πλήρως την υβριδική τεχνολογία χωρίς να χάνει τα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το έχουν κάνει διάσημο!

Άλλωστε οι περιβαλλοντικοί περιορισμοί της ΕΕ που θέλουν τα αυτοκίνητα να εκπέμπουν πολύ χαμηλότερους ρύπους ανάγκασαν την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να συμμορφωθεί παρουσιάζοντας ένα άκρως προκλητικό μοντέλο.

Το υβριδικό Honda Civic e:HEV είναι διαθέσιμο από 41.500 ευρώ με υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας.

Σπορ εμφάνιση

Το νέο Honda Civic e:HEV διατήρησε όλα εκείνα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που διέθεταν και τα προηγούμενα μοντέλα ωστόσο οι σχεδιαστές κατάφεραν να του δώσουν ένα ξεχωριστό σχήμα που δύσκολα συναντά κανείς σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Στο εμπρόσθιο και αιχμηρό μέρος ξεχωρίζουν τα λεπτά και ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα ενώ το καπό είναι ιδιαίτερα μακρύ θυμίζοντας άλλες εποχές όπου κάτω από αυτό βρίσκονταν κάποιος μεγάλο κινητήρας εσωτερικής καύσης.

Από το πλάι φαίνεται ξεκάθαρα η έντονη κλίση της πέμπτης πόρτας ενώ στο πίσω μέρος πρωταγωνιστούν τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα C που έχουν επίσης ιδιαίτερη σχεδίαση.

Στη βασική έκδοση, οι τροχοί είναι 17”, ενώ στην κορυφαία έκδοση Advance της δοκιμή μας είναι 18”, με ελαστικά χαμηλού προφίλ 235/40 και με πολύ ωραίο σχέδιο.

Hitech εσωτερικό

Η καμπίνα επιβατών στο νέο Honda Civic e:HEV δεν θυμίζει τίποτα από το εσωτερικό των τελευταίων ιαπωνικών μοντέλων. Η φουτουριστική και πολυεπίπεδη σχεδίαση αποτελεί παρελθόν χωρίς όμως να έχουν γίνει εκπτώσεις την ποιότητα!

Η σχεδίαση πλέον είναι επίπεδη και τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας. Οι αεραγωγοί σε μοτίβο πλέγματος κερδίζουν τις εντυπώσεις όπως επίσης και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων στο επάνω μέρος της κονσόλας το οποίο έχει διαγώνιο 9 ιντσών και διαθέτει πολύ καλά γραφικά και πληθώρα εφαρμογών.

Επίσης για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda διατίθεται πίνακας οργάνων με πλήρως ψηφιακή οθόνη 10,2 ιντσών με εντυπωσιακά γραφικά και πολλές πληροφορίες για τον οδηγό.

Οι χώροι παραμένουν στα δυνατά σημεία του Civic και στο εσωτερικό του μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 5 επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ των 410 λίτρων είναι αρκετό και έχει πολύ μεγάλο άνοιγμα της πόρτας και του κανονικού σχήματος.

184 ίπποι!

Η 11η γενιά του best seller της Honda διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του βραβευμένου πλήρως υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης e:HEV, που συνδυάζει δυο ηλεκτροκινητήρες και έναν βενζινοκινητήρα. Οι πρώτοι παράγουν 184 ίππους και 315 Nm, με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα να δίνει από τη μεριά του 143 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 186 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Η συνολική ισχύς διαμορφώνεται στους 184 ίππους και τα 315 Nm, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου eCVT διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης και προσδίδοντας εξαιρετικές επιδόσεις.

Ωστόσο ο οδηγός θα εντυπωσιαστεί πραγματικά από την μέση κατανάλωση καυσίμου η οποία κυμαίνεται σε πραγματικές συνθήκες σε 5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. σε μικτή χρήση ενώ μέσα στην πόλη η κατανάλωση μειώνεται περαιτέρω σε 4,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Ασφαλές, γρήγορο και οικονομικό

Το νέο Honda Civic e:HEV αποτελεί ένα σπορ οικογενειακό μοντέλο που αναδεικνύει τις οδηγικές του αρετές από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα με την στιβαρότητα, την ταχύτητα αλλά και την οικονομία να συνθέτουν τα βασικά χαρακτηριστικά του.

Τα προγράμματα οδήγησης Εco/ Νormal/ Sport και Individual εναλλάσσουν τον τρόπο απόδοσης και λειτουργίας, ωστόσο σε όλα η αίσθηση που παίρνεις είναι αυτή της άμεσης παροχής ισχύος, της άμεσης απόκρισης στο γκάζι και του πολύ καλοζυγισμένου τιμονιού.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το ιαπωνικό μοντέλο στα όρια του ΚΟΚ κινείται με απόλυτη οικονομία και ασφάλεια ενώ όταν ο οδηγός το επιθυμεί τότε αγγίζει σε ελάχιστο χρόνο τα 190 χλμ./ώρα τα οποία και δεν υπερβαίνει!

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το τιμόνι «ακούει» άμεσα τις εντολές του οδηγού ενώ το αυτοκίνητο απέδειξε ότι διαθέτει κορυφαία περιθώρια πρόσφυσης χωρίς να παρουσιάζει έντονες κλίσεις.

Μέσα στην πόλη η ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων κάνει εξαιρετική δουλειά και φιλτράρει στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Τα φρένα απλούστατα είναι κορυφαία τόσο σε απόδοση, όσο και αίσθηση-βαθμό συνεργασίας με την ανάκτηση ενέργειας. Τέλος η κάμερα οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό…

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κόστος χρήσης

Εξοπλισμός

Ποιότητα

ΚΑΤΑ

Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης