Δοκιμάζουμε το DS7 E-Tence 4X4 με 300 ίππους!

Το γάντι στους ανταγωνιστές ρίχνει η DS καθώς με το ανανεωμένο DS7 E-Tence 4X4 με 300 ίππους δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για ελιγμούς.

Αν στα παραπάνω προσθέσει κανείς και την τιμή διάθεσης που κυμαίνεται στα 51.840 ευρώ με επιπλέον μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη πρόσβαση στον Δακτύλιο, εξαιρούνται από τα δημόσια τέλη στάθμευσης για 2 χρόνια και πως δεν έχει εταιρικό φόρο χρήσης (κάποιες εκδόσεις) τότε τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται για τους ανταγωνιστές του γαλλικού μοντέλου. Παράλληλα το DS7 διαθέτει εγγύηση 5 ετών ενώ η αντίστοιχη εγγύηση για την μπαταρία ανεβαίνει στα 8 έτη ή τα 160.000 χλμ.

Στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς πως το DS7 E-Tence 4X4 διαθέτει κορυφαία ποιότητα κατασκευής, υπερπλήρη εξοπλισμό, δύναμη, τετρακίνηση και βέβαια την αυτονομία με ηλεκτρική κίνηση για περίπου 60 χιλιόμετρα που αυτομάτως μειώνουν στο ελάχιστο το κόστος χρήσης στις αστικές μετακινήσεις!

Επιβλητικό και όμορφο

Το ανανεωμένο DS 7 στην έκδοση E-Tence 4X4 με 300 ίππους σχεδιαστικά αποτελεί ένα σοβαρό και επιβλητικό μοντέλο που σε καμία περίπτωση δεν θέλει να δείξει την δύναμή του με υπερβολές.

Το νέο DS7 E-Tence 4X4, με την επιβλητική κομψότητά του, σε συνδυασμό με το πλήθος των υπερσύγχρονων τεχνολογιών και συστημάτων ασφαλείας, εισέρχεται πολύ δυνατά στην ανερχόμενη κατηγορία των SUV, δίνοντας έτσι καινούργια πνοή στην avant – garde και πολυτελή μετακίνηση, κάτι που οι επιβάτες διαπιστώνουν με την πρώτη ματιά.

Οι χαρακτηριστικές γραμμές του DS7 E-Tence 4X4 αποκαλύπτουν την ξεχωριστή, ισχυρή του προσωπικότητα.

Η νέα μάσκα μεγάλωσε ελαφρώς, με τα ανανεωμένα DS Wings να προσθέτουν μια έξτρα νότα δυναμισμού ενώ τα βλέμματα μαγνητίζουν οι νέοι πιο λεπτοί προβολείς με σύστημα φωτισμού LED matrix που προσαρμόζει τη φωτεινή δέσμη σύμφωνα με τις εξωτερικές φωτιστικές/κλιματικές συνθήκες. Εξίσου εντυπωσιακά χαρακτηρίζονται και τα φώτα ημέρας, DS Light Veil.

Στο πίσω μέρος η εταιρεία έχει τοποθετήσει μια νέα υπογραφή με τα γράμματα να είναι από ανοξείδωτο χάλυβα η οποία συνοδεύεται και από μια τρισδιάστατη απεικόνιση. Επίσης τα φωτιστικά σώματα είναι πιο λεπτά, διατηρώντας βέβαια το τρισδιάστατο εφέ.

Πολυτέλεια και άνεση

Η καμπίνα επιβατών του ανανεωμένου DS7 E-Tence 4X4 ξεχειλίζει από πολυτέλεια αλλά και από άνεση. Μάλιστα διατηρούνται η ραφή pearl αλλά και η τεχνοτροπία «bracelet» στο δέρμα Nappa, που πραγματικά συναντά κανείς σε λιμουζίνες με πολύ υψηλότερη αξία αγοράς.

Επίσης αξιοσημείωτος είναι και ο χρονογράφος B.R.M R180 στην κορυφή του ταμπλό, ο οποίος  σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρία B.R.M. και αποτελεί πλέον το σήμα κατατεθέν της DS Automobiles.

Η τεχνολογική υπεροχή του DS7 E-Tence 4X4είναι αδιαμφισβήτητη με την κεντρική οθόνη των 12 ιντσών να περιλαμβάνει το σύστημα infotainment DS IRIS SYSTEM, να επικοινωνεί με τον οδηγό διαισθητικά μέσω της αφής ή και με φυσική ομιλία, ενώ ο πίνακας οργάνων 12,3” να προβάλλει όλες τις βασικές πληροφορίες οδήγησης και 3D πλοήγηση.

Αξιοσημείωτο είναι και το DS Driver Attention Monitoring, που βρίσκεται μπροστά από το τιμόνι και αναλύει το επίπεδο προσοχής του οδηγού μέσω δύο καμερών. Η πρώτη ελέγχει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο περιβάλλον του και η δεύτερη, τοποθετημένη απέναντι ακριβώς από τον οδηγό, αναλύει το βλέμμα, την κίνηση του προσώπου και των βλεφάρων του εντοπίζοντας ενδείξεις κόπωσης!

Σε επίπεδο εξοπλισμού το DS7 E-Tence 4X4 διαθέτει τα πάντα ενώ σε πολύ υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η συναρμογή των υλικών.

300 ίπποι

Κάτω από καπό του DS7 E-Tence 4X4 της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο βενζίνης με χωρητικότητα 1,6 λίτρου το οποίο αποδίδει 200 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 255 Nm στις 1.650 σ.α.λ. καθώς και 2 ηλεκτροκινητήρες 110 και 113 ίππων τοποθετημένους στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Η συνδυαστική ισχύς είναι 300 ίπποι, όμως ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η συνδυαστική ροπή των 520 Nm.

Η κίνηση μεταφέρεται μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω του λεβιέ ή των paddles που βρίσκονται πίσω από το βολάν του τιμονιού.

Η μπαταρία που συνοδεύει το plug-in hydrid σύστημα της κορυφαίας έκδοσης έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και μπορεί να εξασφαλίσει ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 60 χλμ. Σε αστικές συνθήκες κίνησης όπου το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας αποδίδει τα μέγιστα, η ηλεκτρική αυτονομία των DS7 E-Tence 4X4 μπορεί να ξεπεράσει τα 70 χλμ. Έτσι, η μέση κατανάλωση καυσίμου διατηρείται σε πολύ χαμηλά επίπεδα με 1,5 λτ./100 χλμ. για την τετρακίνητη με τους 300 ίππους σε αστικές συνθήκες. Οι αντίστοιχες εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το WLTP είναι 30 γρ/χλμ. CO2!

Η απόκριση στο γκάζι είναι απόλυτα ομαλή και γίνεται αισθητά πιο ζωηρή αν επιλέξεις το οδηγικό πρόγραμμα Sport ενώ είναι και οικονομική αν ο οδηγός κινείται χωρίς εντάσεις στο πεντάλ του γκαζιού…

Όσον αφορά στην μέση κατανάλωση καυσίμου με μικτή χρήση δεν ξεπέρασε τα 4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Αν τώρα κινηθεί κανείς στο όριο τότε η κατανάλωση αυξάνεται κατά περίπου 2 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Γαλλική άνεση

Στο δρόμο το DS7 E-Tence 4X4 απέδειξε την γαλλική του καταγωγή καθώς με ένα μοναδικό τρόπο συνδύαζε την άνεση με την πολυτέλεια υπό το απόλυτο πρίσμα της ασφάλειας.

Ο οδηγός και οι επιβάτες του γαλλικού μοντέλου θα απολαύσουν ένα πολύωρο ταξίδι χωρίς ταλαιπωρία!

Πέραν αυτού το γαλλικό μοντέλο παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν ο ψηφιακό δείκτης του ταχύμετρου έχει ξεπεράσει τα 190 χλμ./ώρα ενώ όταν κινηθεί κανείς στα όρια του ΚΟΚ τότε οι μετακινήσεις αποκτούν μια VIP χροιά…

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το DS7 E-Tence 4X4 λαμβάνει κάποιες κλίσεις εξαιτίας της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος αλλά και του χαρακτήρα του αυτοκινήτου αλλά σε καμία περίπτωση δεν εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο. Επίσης τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά εξαιτίας της τετρακίνησης αλλά ακόμη και όταν ο οδηγός το παρακάνει επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και επαναφέρουν στην τάξη και τον οδηγό και το αυτοκίνητο…

Παράλληλα το DS7 E-Tence 4X4 δεν φοβάται την κίνηση εκτός δρόμου και θα κινηθεί με απόλυτη άνεση ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος 190 χλστ. και τα ειδικά προγράμματα λειτουργίας θα το βοηθήσουν να φέρει εις πέρας την αποστολή του όντας σκονισμένο. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή με τα ελαστικά γιατί είναι χαμηλού προφίλ…

Μέσα στην πόλη η κορυφαία ανάρτηση αλλά και η ηχομόνωση του DS7 E-Tence 4X4 φιλτράρουν με μοναδικό τρόπο τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος αλλά και τους περίεργους ήχους προσδίδοντας ένα ξεχωριστό περιβάλλον στην καμπίνα επιβατών.

Παράλληλα η κίνηση με τους ηλεκτροκινητήρες διατηρεί μια απίστευτη ησυχία στην καμπίνα επιβατών ενώ η ανάρτηση απορροφά πολύ αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος του δρόμου. Επίσης η ηλεκτρική αυτονομία μειώνει στο ελάχιστο το κόστος την αστικής κίνησης.

Η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν εντελώς άπειρο οδηγό.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Ποιότητα

Κόστος χρήσης – απόκτησης

Τετρακίνηση

Μεταπωλητική Αξία

ΚΑΤΑ

Πλαστικό κάτω από τις πόρτες