Δοκιμάζουμε το DS7 Crossback Rivoli με 180 ίππους!

Η αναβίωση της μάρκας DS Automobiles αποτέλεσε μια εξαιρετικά ευχάριστη είδηση για τους λάτρεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά προκάλεσε και ταραχή στους ανταγωνιστές.

Η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας που φέρει το λογότυπο DS7 Crossback ανατρέπει τα δεδομένα στην κατηγορία και ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό.

Το DS7 Crossback ξεχωρίζει με την μοναδική του σχεδίαση και σίγουρα μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών είτε κινείται είτε είναι σταθμευμένο.

Το γαλλικό μοντέλο αποτελεί ένα μοναδικό αυτοκίνητο το οποίο τοποθετείται μεταξύ των μικρών και μεσαίων SUV με κόστος όμως πολύ χαμηλότερο από τα αντίστοιχα Mercedes και BMW ενώ παράλληλα ο εξοπλισμός του γαλλικού μοντέλου είναι πολύ πλουσιότερο από εκείνον που διαθέτουν τα γερμανικά ανταγωνιστικά μοντέλα.

Με τιμή εκκίνησης τις 34.480 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση 1,2 λίτρου και απόδοσης 130 ίππων αλλά και η ύπαρξη 5ετούς εγγύησης σίγουρα δύσκολα θα βρει κανείς ανταγωνιστή στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν η So-Chic η οποία κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 180 ίππων με τιμή εκκίνησης τα 44.370 ευρώ ενώ με επιπλέον τον μοναδικό εσωτερικό διάκοσμο Rivoli σε μαύρη απόχρωση η τιμή ανεβαίνει στα 48.926 ευρώ.

Θα ήταν μεγάλη μας παράλειψη να μην αναφερθούμε και στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία ανέρχονται σε μόλις 101,92 ευρώ!

Επίσης τα στελέχη των εταιρειών που κινούνται με αυτοκίνητα που προέρχονται από χρονομίσθωση καλό θα είναι να κοιτάξουν και το DS 7 Crossback καθώς με την Αξία Λιανικής να είναι χαμηλότερη έως και πάνω από 60% από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα σίγουρα θα γλιτώσουν πολλές χιλιάδες ευρώ από την Εφορία!

Μοναδική σχεδίαση

To νέο DS 7 Crossback σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την DS Automobiles. Το πρώτο μοντέλο της 2ης γενιάς της DS, ενσαρκώνει την καινοτομία, την κορυφαία ποιότητα υλικών και γαλλική τεχνογνωσία, σε συνδυασμό με την avant garde σχεδίαση που οδηγεί τις επιδόσεις, την οδηγική άνεση και πολυτέλεια σε νέα ανώτερα επίπεδα.

Το νέο DS 7 Crossback, με την επιβλητική κομψότητά του, σε συνδυασμό με το πλήθος των υπερσύγχρονων τεχνολογιών και συστημάτων ασφαλείας, εισέρχεται πολύ δυνατά στην ανερχόμενη κατηγορία των SUV, δίνοντας έτσι καινούργια πνοή στην avant – garde και πολυτελή μετακίνηση, κάτι που οι επιβάτες διαπιστώνουν με την πρώτη ματιά.

Οι χαρακτηριστικές γραμμές του DS 7 Crossback αποκαλύπτουν την ξεχωριστή, ισχυρή του προσωπικότητα. Η μάσκα «DS Wings» εντυπωσιάζει με την κάθετη γρίλια της και το χαρακτηριστικό λογότυπο DS στο κέντρο, η οποία ταιριάζει απόλυτα με τα φωτιστικά σώματα. Τα φώτα LED, με τους ξεχωριστούς προβολείς DS Active LED Vision, προσδίδουν μια ξεχωριστή γοητεία. Το DS 7 Crossback είναι ένα SUV που ενσωματώνει το όραμα για καινοτομία, για κορυφαία ποιότητα υλικών και την γαλλική τεχνογνωσία σε ένα SUV. Παρουσιάστηκε στη Γαλλία, στη διάσημη Πυραμίδα του Λούβρου, στην καρδιά του Παρισιού.

Η νέα πνοή στο κομμάτι της Luxury μετακίνησης ξεκινά χάρη στο εντυπωσιακό SUV που κλέβει τις εντυπώσεις. Αξίζει να αναφερθεί πως το  DS 7 Crossback έχει επιλεγεί και από τον Γάλλο Πρόεδρο, Emmanuel Macron για τις μετακινήσεις του.

Πολυτέλεια, άνεση και ποιότητα

Το DS 7 Crossback που ξεχωρίζει με τον έντονα διαφορετικό, πολυτελή χαρακτήρα του, ενσαρκώνει την γαλλική πρωτοπορία και τεχνογνωσία, προβάλλοντας μια σειρά από χαρακτηριστικά που είναι αδιαμφισβήτητα μοναδικά. Το ρολόι της BRM Chronographs, δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα προσδίδοντας αίγλη στο αυτοκίνητο. Επιπλέον, οι δύο ψηφιακές οθόνες 12 ιντσών καλύπτουν τις ανάγκες της ψυχαγωγίας και της πληροφόρησης του οδηγού ενώ ταυτόχρονα τον ενημερώνουν για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, προσφέρουν μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης.

Το DS7 Crossback διακρίνεται για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής αλλά και την έμφαση στη λεπτομέρεια που έχει δοθεί σε κάθε σημείο του αυτοκινήτου. Βέβαια στο εσωτερικό αυτή η αίσθηση πολυτέλειας και μοναδικότητας υπάρχει παντού! Άλλωστε μόνο τυχαία δεν θεωρείται η επιλογή του ονόματος της έκδοσης Rivoli που παραπέμπει σε έναν από τους πλέον διάσημους δρόμους του Παρισιού (Rue de Rivoli) στον οποίο βρίσκονται οι πλέον διάσημοι οίκοι μόδας!

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η λεπτομέρεια στην δερμάτινη επένδυση στο ταμπλό, οι διακόπτες αφής έως και ο κρυφός φωτισμός στις πόρτες αλλά και το μοναδικό ρολόι χρονογράφος που εμφανίζεται μόλις ο οδηγός πιέσει το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα είναι μερικά από τα στοιχεία που σίγουρα συναντά κανείς σε πολύ ακριβότερα ανταγωνιστικά μοντέλα που σίγουρα όμως δεν διαθέτουν την γαλλική φινέτσα του DS7 Crossback.

Ο εσωτερικός διάκοσμος Rivoli τονίζει την πολυτελή ατμόσφαιρα στην ευρύχωρη καμπίνα της DS 7 Crossback και είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις πάνω από τη βασική Chic με κόστος 4.650 ευρώ. Σχεδόν τα πάντα είναι καλυμμένα με δέρμα Nappa σε μαύρη απόχρωση με έντονες ραφές σε σχήμα ρόμβου, που προσδίδουν ένα μοναδικό εσωτερικό διάκοσμο.

Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί ένας πραγματικά μεγάλος ψηφιακός πίνακας 12 ιντσών με οθόνη αφής μέσω του οποίου ο οδηγός ή ο συνοδηγός χειρίζονται το Infotainment αλλά και πάρα πολλές λειτουργίες για το αυτοκίνητο.

Όσον αφορά στο ηχοσύστημα της Focal Electra είναι απλά μοναδικός ενώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι έχουν τοποθετηθεί 14 ηχεία σε όλο το αυτοκίνητο τα οποία μεταφέρουν τον κρυστάλλινο ήχο των μουσικών προτιμήσεων των επιβατών χωρίς καμία αλλοίωση ακόμη και αν το volume είναι πολύ υψηλά τοποθετημένο.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό διαθέτει τα πάντα και ενδεικτικά θα αναφέρουμε ότι μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: Εμπρός προβολείς ομίχλης LED με λειτουργία Cornering Light, Σύστημα ειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας (AFIL), 6 Αερόσακοι: Οδηγού, συνοδηγού, πλαϊνοί και οροφής, DS Connect Box, Τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, Coffee Break Alert: Σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού, Ενεργός περιοριστής και ρυθμιστής ταχύτητας, Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, Σύστημα DS Active Safety Brake, TSC (Trailer Stability Control), ABS με EBD και Brake Assist, Φρένα πολλαπλής σύγκρουσης (Multi Collision Brakes), Σύστημα DS Active Scan Suspension, Σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης ηλεκτρικής υποβοήθησης, Σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών, Speed limit recognition & recommendation, Σύστημα Grip Control και Hill Assist.

180 ίπποι

Κάτω από καπό του DS7 Crossback της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο βενζίνης με χωρητικότητα 1,6 λίτρου το οποίο αποδίδει 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 255 Nm στις 1.650 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπόσθιο άξονα μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω του λεβιέ ή των paddles που βρίσκονται πίσω από το βολάν του τιμονιού.

Ο κινητήρας αποδείχθηκε δυνατός, με ροπή από χαμηλά και συνεργάζεται άψογα με το 8άρι κιβώτιο επιλέγοντας την ιδανική σχέση ανάλογα με τα δεδομένα κίνησης που επιλέγει ο οδηγός. Η απόκριση στο γκάζι είναι απόλυτα ομαλή και γίνεται αισθητά πιο ζωηρή αν επιλέξεις το οδηγικό πρόγραμμα Sport ενώ είναι και οικονομική αν ο οδηγός κινείται χωρίς εντάσεις στο πεντάλ του γκαζιού…

Όσον αφορά στις επιδόσεις το DS7 Crossback παρά το αυξημένο βάρος του προσδίδει ικανοποιητικές τιμές και μάλιστα για να αγγίξει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση χρειάζεται 8,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα προσδιορίζεται στα 220 χλμ./ώρα!

Όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου αυτή αυξομειώνεται ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού. Πάντως η μέση κατανάλωση στην δοκιμή μας κυμάνθηκε πολύ κοντά στις εργοστασιακές μετρήσεις και δεν ξεπέρασε τα 6,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Αν τώρα κινηθεί κανείς στο όριο τότε η κατανάλωση αυξάνεται κατά περίπου 2 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Ο πολιτισμένος βενζινοκινητήρας, συμβάλλει ουσιαστικά στον τομέα της άνεσης προσδίδοντας κορυφαία ποιότητα κύλισης, κάτι που συναντά κανείς σε ανταγωνιστικά μοντέλα σε διπλάσια αξία!

Στο πρόγραμμα Eco η απόκριση στο γκάζι είναι μέτρια, ενώ στην επιλογή του προγράμματος νορμάλ τα πράγματα είναι μια χαρά. Στην επιλογή της Sport ρύθμισης αλλάζει μέχρι και ο ήχος.

Παράλληλα η ανάρτηση ισοπεδώνει τις ανωμαλίες, χωρίς θορύβους και χωρίς να ταράζεται η ηρεμία των επιβατών.

Γαλλική άνεση

Στο δρόμο το DS7 Crossback απέδειξε την γαλλική του καταγωγή καθώς με ένα μοναδικό τρόπο συνδύαζε την άνεση με την πολυτέλεια υπό το απόλυτο πρίσμα της ασφάλειας.

Ο οδηγός και οι επιβάτες του DS7 Crossback θα απολαύσουν ένα πολύωρο ταξίδι χωρίς να νοιάζονται για το κόστος χρήσης καθώς η αυτονομία ενός ρεζερβουάρ κυμαίνεται ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού! Πάντως αν κινηθεί κάποιος στα όρια του Κ.Ο.Κ. σίγουρα θα διανύσει πάνω από 700 χλμ. χωρίς να σταματήσει για ανεφοδιασμό!

Πέραν αυτού το γαλλικό μοντέλο παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν ο ψηφιακό δείκτης του ταχύμετρου έχει ξεπεράσει τα 190 χλμ./ώρα ενώ όταν κινηθεί κανείς στα όρια του ΚΟΚ τότε οι μετακινήσεις αποκτούν μια VIP χροιά…

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το DS7 Crossback λαμβάνει κάποιες κλίσεις εξαιτίας της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος αλλά και του χαρακτήρα του αυτοκινήτου αλλά σε καμία περίπτωση δεν εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο. Επίσης τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά και όταν ο οδηγός το παρακάνει επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και επαναφέρουν στην τάξη και τον οδηγό και το αυτοκίνητο…

Επίσης το flat bottom τιμόνι είναι άμεσο και λειτουργικό και προσδίδει ένα σπορ τόνο.

Παράλληλα το DS7 Crossback δεν φοβάται το χώμα και θα κινηθεί με απόλυτη άνεση ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος 190 χλστ. και τα ειδικά προγράμματα λειτουργίας θα το βοηθήσουν να φέρει εις πέρας την αποστολή του όντας σκονισμένο.

Μέσα στην πόλη η κορυφαία ανάρτηση αλλά και η ηχομόνωση του DS7 Crossback φιλτράρουν με μοναδικό τρόπο τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος αλλά και τους περίεργους ήχους προσδίδοντας ένα ξεχωριστό περιβάλλον στην καμπίνα επιβατών.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού So Chic, ήταν εφοδιασμένο και με το ηλεκτρονικό σύστημα DS Active Scan Suspension, που διαβάζει με κάμερα το δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο και ρυθμίζει προκαταβολικά την απόσβεση των αμορτισέρ.

Παράλληλα η επιλογή του προγράμματος «Άνεση» κάνει το τιμόνι πιο ελαφρύ, το αυτόματο κιβώτιο αλλάζει ταχύτητες εξαιρετικά ομαλά και η ανάρτηση απορροφά πολύ αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου.

Η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν εντελώς άπειρο οδηγό.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Ποιότητα

Κόστος χρήσης – απόκτησης

Μεταπωλητική Αξία

ΚΑΤΑ

Πλαστικό κάτω από τις πόρτες