Δοκιμάζουμε το Audi A1 Allsteer 1.0 TFSI S-Tronic με 116 ίππους!

Η Audi παρουσίασε το πρώτο Α1 το 2010 το οποίο έφερε την πολυτέλεια στην κατηγορία των σούπερμινι αυτοκινήτων και απευθύνονταν σε όσους ήθελαν ένα premium αλλά με μικρές διαστάσεις γερμανικό μοντέλο.

Εννέα χρόνια αργότερα η Audi παρουσίασε την crossover έκδοση του μοντέλου που την ονόμασε A1 Citycarver ενώ σήμερα η συγκεκριμένη έκδοση μετονομάστηκε σε A1 Allsteet η οποία είναι και πιο ολοκληρωμένη από ποτέ.

Το νέο A1 Αllstreet διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση. Και τελικά προσφέροντας πιο πολυχρηστικό χαρακτήρα σε όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο για την πόλη, με off-road πινελιές.

Το διάσημο μοντέλο στην crossover έκδοση κοστίζει από 27.680 ευρώ και εξαιτίας του χαμηλού κυβισμού του κινητήρα του αποτελεί ιδανική επιλογή για νέους ανθρώπους που δεν δηλώνουν υψηλά έσοδα (χαμηλό τεκμήριο διαβίωσης) και σίγουρα δεν θα περιλαμβάνεται στη λίστα του Υπουργείο Οικονομικών σε μια αλλαγή φορολογίας.

Δυναμική σχεδίαση

Σχεδιαστικά το A1 Allsteer διαθέτει τη δική του μοναδική και δυναμική σχεδίαση ενώ η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ενισχύει την crossover εικόνα του γερμανικού μοντέλου.

Οι νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα μαύρα πλευρικά μαρσπιέ βαμμένα στο χρώμα του ανοξείδωτου χάλυβα και τα μαύρα φρύδια στους θόλους προσδίδουν έναν επιπλέον δυναμισμό ενώ η υπερυψωμένη μάσκα, τα νεύρα στο καπό, και φυσικά το εμβληματικό λογότυπο τραβούν τα βλέμματα.

Επίσης τη δυναμική σχεδίαση συμπληρώνουν η μικρή αεροτομή στην οροφή και ο πίσω διαχύτης αέρα.

Ποιοτικό και σπορ εσωτερικό

Η καμπίνα επιβατών του A1 allstreet διατηρεί τα υψηλά επίπεδα ποιότητας και τεχνολογίας που συναντούμε στα γερμανικά μοντέλα. Ο διάκοσμος είναι premium και σπορ διαθέτοντας στάνταρ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και την κεκλιμένη προς τον οδηγό οθόνης αφής 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment MMI Plus.

Η Audi διατηρεί πληθώρα από φυσικά χειριστήρια. Με τον διζωνικό κλιματισμό να ρυθμίζεται εύκολα και γρήγορα από τους ποιοτικούς περιστροφικούς διακόπτες. Βελτιώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το επίπεδο εργονομίας και πρακτικότητας.

Στον τομέα των χώρων 4 ενήλικοι θα βολευτούν άνετα στο εσωτερικό του A1 ενώ τα 335 λίτρα χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ είναι καλό νούμερο για μοντέλο της μικρής κατηγορίας.

116 ίπποι

Κάτω από το καπό του Audi A1 Allstreet της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο 3κύλινδρος 1,0 TSI με 116 ίππους και 200 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων το οποίο διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία και την σωστή κλιμάκωση. Το κιβώτιο να τονίσουμε ότι διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω του επιλογέα και όχι μέσω paddles στο τιμόνι.

Ο κινητήρα αποδείχθηκε ιδιαίτερα ζωηρός και πρόθυμος να κινήσει το αμάξωμα του Audi A1 Allsteet ενώ παρά τον χαμηλό κυβισμό του δεν υστερούσε καθόλου σε επιδόσεις.

Ο ήχος που παράγει το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο γίνεται αντιληπτός αλλά όχι ενοχλητικός.

Όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου η μέση τιμή κατά την διάρκεια της δοκιμής ανήλθε σε 6,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. σε όχι και τόσο συνετή οδήγηση.

Στιβαρό και ασφαλές

Τα οδηγικά χαρακτηριστικά του Audi A1 allstreet φέρουν όλα εκείνα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστκά που συναντά κανείς στα γερμανικά μοντέλα προσφέροντας στιβαρό πάτημα και ένα αίσθημα ασφάλειας.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το γερμανικό μοντέλο παραμένει σταθερό και ασφαλές ακόμη και όταν το ταχύμετρο έχει ξεπεράσει τα 180 χλμ./ώρα.

Στις στροφές το Audi A1 Allstreet εκπλήσσει ευχάριστα τον οδηγό καθώς η επιπλέον διαδρομή της ανάρτησης δεν επιβαρύνει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ συνεισφέρει θετικά στην προσφερόμενη άνεση.

Μέσα στην πόλη η ανάρτηση απορροφά όλους τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος ωστόσο η έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας κάνει έντονη την απουσία της αλλά υπάρχουν οι κλασικοί αισθητήρες παρκαρίσματος.

Το υπερυψωμένο Audi A1 Allsteer με τους σχεδόν 15 πόντους απόστασης από το έδαφος μπορεί να κινηθεί σχετικά εύκολα και σε εκτός δρόμου διαδρομές αλλά με μέτρο καθώς δεν υπάρχει τετρακίνηση.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Ποιότητα

Κόστος χρήσης

Ζωηράδα

ΚΑΤΑ

Έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας