Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz GLB200 4Matic με 163 ίππους!

Η Mercedes-Benz έχει επενδύσει στην κατηγορία των SUV και αυτό αποδεικνύεται όχι μόνο από το γεγονός ότι διαθέτει ίσως την πιο πλήρη γκάμα μοντέλων που θα καλύψει τις ανάγκες ακόμη και του πλέον απαιτητικού αγοραστή αλλά και από το γεγονός ότι διαθέτει τετρακίνητες εκδόσεις τη στιγμή που οι περισσότεροι ανταγωνιστές κοντεύουν να τις καταργήσουν.

Στα παραπάνω προσθέστε και την πολυτέλεια, τον εξοπλισμό αλλά και την κορυφαία ποιότητα κατασκευής που σημαίνει υψηλή μεταπωλητική αξία και σίγουρα έχετε ένα μοναδικό αποτέλεσμα.

Μεταξύ των μοντέλων SUV της Mercedes-Benz βρίσκεται και η GLB η οποία ουσιαστικά θα λέγαμε ότι δεν έχει ανταγωνισμό καθώς διαθέτει τετρακίνηση, πρακτικότητα και μοναδική σχεδίαση.

Όλα τα παραπάνω βέβαια κοστίζουν λίγο πάνω από τις 46.500 ευρώ ο πλούσιος εξοπλισμός και η υψηλή μεταπωλητική αξία σίγουρα χρυσώνουν το χάπι του κόστους απόκτησης.

Off road χαρακτηριστικά

Σχεδιαστικά η GLB δείχνει τις προθέσεις της έχοντας αρκετές γωνίες, ένα αρκετά κάθετο μπροστινό παρμπρίζ και τετραγωνισμένο πίσω μέρος παραπέμποντας σε μοντέλα άλλων δεκαετιών αλλά με τον κατάλληλο εκσυγχρονισμό. Άλλωστε η GLB διαθέτει δυναμική, περιπετειώδη και σύγχρονη σχεδίαση που την καθιστά επιβλητική ως παρουσία.

Η GLB έχει έντονη προσωπικότητα στο κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης είναι περισσότερο τετραγωνισμένη από το σύνηθες και προσδίδει έναν πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα στο μοντέλο.

Τα φωτιστικά σώματα κυριαρχούν τόσο στο εμπρόσθιο μέρος όσο και στο πίσω ενώ το πακέτο AMG Line δίνει ένα περισσότερο σπορ τόνο με διαφορετικούς προφυλακτήρες και μάσκα ψυγείου, μαύρο χρώμα στα καπάκια καθρεπτών, ράγες οροφής και περίβλημα παραθύρων και προαιρετικές δίχρωμες ζάντες AMG Line 19 ιντσών και φιμέ τζάμια.

Πολυτέλεια και άνεση

Η καμπίνα της Mercedes-Benz GLB διαθέτει ένα καλαίσθητο διάκοσμο με έκδηλο τεχνολογικό υπόβαθρο, που τονίζεται από το ενιαίο πλαίσιο στο οποίο τοποθετούνται οι δύο οθόνες, μία που εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων και μία του συστήματος multimedia. Από πλευράς  ποιότητας, η αίσθηση πολυτέλειας και στιβαρότητας είναι αυτή που περιμένεις από μία Mercedes-Benz, με τα υλικά, την συναρμογή και το φινίρισμα να μην αποδέχονται αμφισβήτησης.

Η δεύτερη σειρά καθισμάτων κινείται σε ράγες κατά το διαμήκη άξονα κατά 140 mm μεταβάλλοντας τους χώρους είτε των πίσω επιβατών είτε των αποσκευών (από 560 έως 760 λίτρα). Σε κάθε περίπτωση η καμπίνα είναι όχι μόνο ευρύχωρη αλλά και ευήλια χάρη στην τετραγωνισμένη σχεδιαστική προσέγγιση του αυτοκινήτου και τα μεγάλα πλαϊνά κρύσταλλα.

163 ίπποι

Κάτω από το καπό της Mercedes-Benz GLB200 4Matic της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας μόλις 1,33 λίτρου, που αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την «ζωηράδα» του και βέβαια σε αυτό συμβάλλει τα μέγιστα και το 8τάχυτο, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8G-DCT το οποίο φροντίζει να γίνονται όσο πιο ανεπαίσθητες οι αλλαγές, ανάλογα φυσικά και το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης.

Η τετρακίνητη GLB200 χρησιμοποιεί το γνωστό σύστημα 4Matic της Mercedes-Benz το οποίο έχει συνεχώς μεταβαλλόμενη την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες. Με το σύστημα Dynamic Select μπορεί να κλειδωθεί το ποσοστό παροχής της ισχύος, με το πρόγραμμα Εco/Comfort να είναι στο 80:20 εμπρός/πίσω, στο πρόγραμμα Sport 70:30 εμπρός/πίσω και στο πρόγραμμα Off Road να κλειδώνει στο 50:50.

Το Off Road πακέτο της GLB200 συμπληρώνεται με το σύστημα Downhill Speed Regulation (DSR), το οποίο ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα στις απότομες κατηφόρες μεταξύ 2-18 km/h, χωρίς να χρειάζεται η επέμβαση του οδηγού στο φρένο.

Γερμανική άνεση παντός εδάφους

Η GLB 200 ξεχωρίζει για τα υψηλά επίπεδα άνεσης και την ποιοτική κύλιση που προσφέρει τόσο εντός δρόμου όσο και εκτός!

Στο εθνικό οδικό δίκτυο η Mercedes-Benz GLB200 4Matic αποδεικνύει ότι μπορεί να κινηθεί ως λιμουζίνα με υψηλές ταχύτητες και απόλυτη ασφάλεια ενώ παράλληλα και οικονομικά αφού ο κινητήρας του 1,33 λίτρου δεν χρειάζεται τεράστιες ποσότητες καυσίμου για να κινηθεί.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το αμάξωμα σαφώς και παρουσιάζει κάποιες κλίσεις στις στροφές, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζουν. Αν πάλι ο οδηγός την πιέσει πέραν των ορίων της τότε η τετρακίνηση το επαναφέρει στο σωστό δρόμο.

Μέσα στην πόλη η ανάρτηση αλλά και τα ηχομονωτικά υλικά προσδίδουν ένα άκρως χαλαρωτικό περιβάλλον στους επιβάτες της GLB 200 ενώ επίσης η διαδικασία παρκαρίσματος είναι παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό εξαιτίας των καμερών που έχουν τοποθετηθεί.

Εκτός δρόμου η Mercedes-Benz GLB200 4Matic ξεδιπλώνει τις αρετές της και κινείται με απίστευτη ευκολία όπου κυκλοφορούν μόνο σκληροτράχηλα τζιπ. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή καθώς τα ελαστικά χαμηλού προφίλ μπορεί να «τραυματιστούν» εύκολα και κοστίζουν ακριβά…

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Τετρακίνηση

Κόστος Χρήσης

Μεταλωλητική αξία

Εξοπλισμός

ΚΑΤΑ

Ελαστικά χαμηλού προφίλ