Δημιουργίες υψηλής ραπτικής με το λογότυπο της Abarth

    Ο «Σκορπιός» της Abarth επιλέχθηκε από τον Ιάπωνα σχεδιαστή μόδας JUNYA WATANABE της συλλογής COMME des GARÇONS ΜΑΝ για την collection Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020 που παρουσιάστηκε στο Παρίσι. Ο σχεδιαστής έδωσε μέσω της μόδας τη δική του εκδοχή στις έννοιες της βελτίωσης, των επιδόσεων και της εξατομίκευσης που χαρακτηρίζουν την Abarth.

    Στο Palais de Tokyo στο Παρίσι, ο Junya Watanabe, Ιάπωνας σχεδιαστής μόδας της JUNYA WATANABE COMME des GARÇONS MAN, παρουσίασε την collection  Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020, όπου στις δημιουργίες υψηλής ραπτικής ξεχώρισαν τα λογότυπα της Abarth.

    Η απόφαση του σχεδιαστικού οίκου να εντάξει το όνομα “Abarth” στις δημιουργίες του, είναι αποτέλεσμα μια φιλοσοφίας που χαρακτηρίζει απόλυτα τη μάρκα του «Σκορπιού». Κάθε ρούχο θα πρέπει να έχει ξεχωριστή προσωπικότητα και στιλ. Όπως ακριβώς τις δεκαετίες του ‘50 και του ’60, όπου τα “Abarth tuning kit” μετέτρεψαν καθημερινά αυτοκίνητα σε αυθεντικές σπορ κατασκευές. Το πάθος για εξέλιξη και επιδόσεις εκφράζεται τώρα και μέσω μιας σειράς ρούχων υψηλής ραπτικής, μοναδικών δημιουργιών που ακολουθούν τη φιλοσοφία του Carlo Abarth.

    Τα λογότυπα που χρησιμοποιήθηκαν στα ρούχα της νέας σειράς περιλαμβάνουν τη χαρακτηριστική γραμματοσειρά της Abarth σε συνδυασμό με την Ιταλική σημαία ή το κλασσικό λογότυπο του «Σκορπιού».