Χάος στους Δήμους με τις κλήσεις από δίκυκλα και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα

    Μετά την δημοσίευση της αποστολής κλήσεων κυρίως για παράνομο παρκάρισμα μετά από 31 χρόνια το Newsauto.gr αποκαλύπτει μια άλλη πτυχή που ανέδειξε η δημοσιοποίηση του θέματος των κλήσεων από τους Δήμους η οποία αφορά σε οχήματα που ανήκουν σε εταιρείες ενοικιάσεων αλλά και σε ιδιοκτήτες δικύκλων που αγνοούν πως τα μηχανάκια που έχουν πουλήσει παραμένουν ακόμη στο όνομά τους!

    Αρχικά έχουμε χιλιάδες κλήσεις που έχουν βεβαιωθεί σε οχήματα που έχουν εκμισθώσει τουρίστες και έχουν βεβαιωθεί κλήσεις αλλά οι ιδιοκτήτες των οχημάτων που στην προκειμένη είναι οι εταιρείες ενοικιάσεων ΙΧ λαμβάνουν γνώση για τις παραβάσεις πολλά χρόνια αργότερα και καλούνται να πληρώσουν υπέρογκα πρόστιμα τα οποία έχουν διαπράξει οι ενοικιαστές τους.

    Σε πάρα πολλές περιπτώσεις οι εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων αλλά και δικύκλων ενημερώνονται από τις Δημοτικές Αρχές για τις παραβάσεις που έχουν βεβαιωθεί πολλά χρόνια πριν και καλούνται να εξοφλήσουν καθώς σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορούν να λάβουν φορολογική ενημερότητα για την επιχείρησή τους καθώς θα φαίνεται ότι χρωστά χρήματα στο Δημόσιο.

    Κάποιοι ιδιοκτήτες εταιρειών ενοικιάσεων καταφεύγουν στην δικαιοσύνη για να βρουν το δίκιο τους προσκομίζοντας στους δικαστές τα συμβόλαια που αποδεικνύουν ότι τα οχήματα ήταν ενοικιασμένα από τουρίστες και δεν ευθύνονται εκείνοι για τις παραβάσεις αλλά και πάλι είναι στην διακριτική ευχέρεια των δικαστών να αθωώσουν ή να κρίνουν ένοχο τον ιδιοκτήτη της εταιρείας ενοικιάσεων.

    Στελέχη από την αγορά των εκμισθώσεων οχημάτων επισημαίνουν στο Newsauto.gr πως: «Επειδή ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή θα ήταν πολύ εύκολο με ένα πρόγραμμα η ΑΑΔΕ να ενημερώνει άμεσα τους ιδιοκτήτες εταιρειών ενοικιάσεων για τις όποιες παραβάσεις βεβαιώνονται στο στόλο των οχημάτων τους και με αυτό τον τρόπο οι τουρίστες να πληρώνουν τις παραβάσεις και βέβαια το κράτος να μην αναζητά τα χρήματα από τις κλήσεις πολλά χρόνια αργότερα και από λάθος ανθρώπους.»

    Ωστόσο κάτι τέτοιο, όπως επισημαίνουν οι ίδιοι στο Newsauto.gr, θα αφαιρούσε το δικαίωμα του «σβησίματος» των κλήσεων καθώς θα περνούσαν αμέσως στο ηλεκτρονικό σύστημα και κανείς δεν θα μπορούσε να «επέμβει» διαγράφοντας τις παραβάσεις…

    Από την άλλη μεριά στους Δήμους όλης της χώρας επικρατεί ένα χάος με τις κλήσεις που έχουν επιβληθεί σε δίκυκλα τα οποία οι νόμιμοι ιδιοκτήτες τους έχουν πουλήσει σε άλλους καταναλωτές που όμως δεν ολοκλήρωσαν τη διαδικασία μεταβίβασης και έτσι οι παραβάσεις και τα πρόστιμα πηγαίνουν στον προηγούμενο κάτοχο του δικύκλου!

    Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι περιπτώσεις που αφορούν σε τέτοια περιστατικά είναι χιλιάδες και οι κάτοχοι των δικύκλων που τα έχουν πουλήσει αλλά η μεταβίβαση δεν έχει ολοκληρωθεί αναζητούν έγγραφα που να αποδεικνύουν πως τα έχουν πουλήσει για να γλιτώσουν από την καταβολή των προστίμων.