Απληστία! Αύξηση 82% στο κόστος online αγγελιών μεταχειρισμένων ΙΧ

Δια πυρός και σιδήρου έχουν περάσει οι περισσότερες αντιπροσωπείες και εμπορίες αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της οικονομικής κρίσης αλλά και του κορωνοϊού προσπαθώντας κυριολεκτικά να σωθούν αλλά όπως αποδεικνύεται κάποιοι επαγγελματίες είναι αδίστακτοι εμπρός στο βωμό του κέρδους και της απληστίας!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και μία ιστοσελίδα με αγγελίες καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της οποίας ο διαχειριστής εν μέσω κορωνοϊού αποφάσισε να αυξήσει σε ποσοστό άνω του 80% τις χρεώσεις στους πελάτες του για τη φιλοξενία των αγγελιών τους.

Όπως αποκλειστικά δημοσιεύει το Newsauto.gr πέρυσι για το εξάμηνο η γνωστή ιστοσελίδα αγγελιών καταχώρησης καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χρέωνε τους πελάτες της με 253,58 ευρώ.

Από τον Μάρτιο του 2020, εν μέσω κορωνοϊού όποτε και τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά το «αφεντικό» της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αποφάσισε να διπλασιάσει το κόστος προβολής των αγγελιών καθώς το ποσό που άγγιζε την παλαιά χρέωση της 6μηνης συνδρομής τώρα είχε διάρκεια μόλις 3 μήνες!

Δηλαδή το ποσοστό αύξησης των χρεώσεων άγγιξε το 82,6% για την προβολή των αγγελιών μόνο για ένα τρίμηνο καθώς το ποσό πληρωμής ανέρχονταν πλέον στα 231,57 ευρώ.

Σε επίπεδο εξαμήνου το κόστος προβολής των αγγελιών καινούριων και μεταχειρισμένων οχημάτων ανέρχεται πλέον σε 463,14 ευρώ από 253,58 ευρώ δηλαδή οι πελάτες της ιστοσελίδας θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον 209,56 ευρώ!

Σε επίπεδο έτους το κόστος της προβολής ανέρχεται σε 926,28 ευρώ έναντι 507,16 ευρώ που ήταν το κόστος προβολής των online αγγελιών για το διάστημα του 2019.

Οι έμποροι αυτοκινήτων είναι «εγκλωβισμένοι» στις υπερβολικές και άπληστες απαιτήσεις, όπως αναφέρουν οι ίδιοι, του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας με online αγγελίες οχημάτων και ήδη εξετάζουν σοβαρά να αποχωρήσουν μαζικά από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα καθώς όσες φορές και αν έχουν προσπαθήσει να επικοινωνήσουν με τον ιδιοκτήτη της δεν έχει καταστεί εφικτό.

Μάλιστα εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο οι πιέσεις να ασκηθούν και μέσω του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος ώστε να έχει μια Πανελλαδική εμβέλεια και οι έμποροι να αντιδράσουν συλλογικά κάτω από την «ομπρέλα» τους ΣΕΕΑΕ.