Αυτή είναι η μικρή ηλεκτρική Mercedes-Benz EQA

Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQA, η οποία βασίζεται στη συμβατική GLA ενώ παράλληλα αποτελεί ένα από τα τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιάσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μέσα στη χρονιά.

Η νέα Mercedes EQA αποτελεί ένα κόμπακτ ηλεκτρικό μοντέλο και είναι το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετά την EQC το οποίο θα συμπληρώνει την τετράδα EQB, EQE και EQS.

Η Mercedes δεν έψαξε να βρει κάτι καινοτόμο και ρηξικέλευθο και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το δάπεδο της ήδη υπάρχουσας GLA και στη νέα EQA με τις απαραίτητες τροποποιήσεις για την τοποθέτηση της μπαταρίας. Επίσης σχεδιαστικά η EQA θυμίζει την GLA ωστόσο η αεροδυναμική του ηλεκτρικού μοντέλου είναι καλύτερη με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να αγγίζει το 0,22.

Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων, η νέα Mercedes EQA έχει μήκος, πλάτος και ύψος που φτάνει τα 4.463, 1.834 και 1.620 χλστ., ενώ το μεταξόνιό της και η απόσταση του πλαισίου από το έδαφος είναι αντίστοιχα 2.729 και 200 χλστ. Σύμφωνα με τη Mercedes, η έκδοση 250 έχει βάρος 2.040 κιλά και έναν χώρο αποσκευών με χωρητικότητα από 340 έως και 1.320 λίτρα.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου οι διαφοροποιήσεις είναι ορατές, αλλά ακόμα πιο διακριτικές σε σχέση με την GLA. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης, ως προς τις ενδείξεις του, ενώ το «παρών» δίνει και ένα νέο σύστημα πλοήγησης. Εκ των ουκ άνευ είναι και τα αναρίθμητα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης, στα οποία συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα Active Lane Keeping Assist, Active Brake Assist κ.α.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας της έκδοσης 250 είναι εγκατεστημένος στον εμπρός άξονα, τον οποίο και κινεί, αποδίδοντας 190 ίππους και ροπή που φτάνει τα 375 Nm. Όπως συνηθίζεται, συνοδεύεται από κιβώτιο μιας σχέσης. Η ενέργεια αντλείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 66,5 kWh.

Σύμφωνα με την Mercedes, η νέα EQA 250 έχει στάνταρ on-board φορτιστή 11 kW, ο οποίος φορτίζει την μπαταρία από το 10% στο 100% σε λιγότερο από 6 ώρες, ενώ σε ταχεία φόρτιση η ανάκτηση ενέργειας από εξωτερική πηγή από το 10% στο 80% μπορεί να ολοκληρωθεί σε 30 λεπτά.

Στο φλέγον θέμα της αυτονομίας, οι πιστοποιημένες μετρήσεις σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP κάνουν λόγο για 426 χιλιόμετρα