Το Ουγγαρόρινγκ αποτελεί το πεδίο δράσης της Formula 1 στην πίστα, πριν από τη θερινή ανάπαυλα. Ο αγώνας αυτού του Σαββατοκύριακου θα είναι η τεσσαρακοστή επέτειος του Ουγγρικού Grand Prix. Η πίστα του Ουγγαρόρινγκ θα χρησιμοποιηθεί επίσης Τρίτη και Τετάρτη, 5 και 6 Αυγούστου, για δοκιμές εξέλιξης ελαστικών του 2026 από την Pirelli.
Οι Ferrari, Racing Bulls και McLaren θα συμμετάσχουν για μία ημέρα η καθεμία, ενώ η Alpine θα βρίσκεται στην πίστα και τις δύο ημέρες. Η δοκιμή αποσκοπεί στην αξιολόγηση των σκελετών των ελαστικών για την επόμενη χρονιά, καθώς, σύμφωνα με τους κανονισμούς, πρέπει να έχουν πάρει πιστοποίηση έως την 1η Σεπτεμβρίου.
Επίσης, θα αξιολογηθούν και ορισμένες πρωτότυπες γόμες, οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να πάρουν πιστοποίηση έως τις 15 Δεκεμβρίου. Μετά τη δοκιμή του Ουγγαρόρινγκ απομένουν έξι ημέρες δοκιμών: δύο στη Mόντσα, δύο στο Mουτζέλο και δύο στην Πόλη του Μεξικού.
Οι γόμες
Οι τρεις επιλεχθέντες γόμες είναι ίδιες με πέρυσι: η C3 ως σκληρή, η C4 ως μέση και η C5 ως μαλακή γόμα. Μέχρι πέρυσι, αυτά ήταν τα πιο μαλακά ελαστικά στη γκάμα. Φέτος εισήχθη η C6 αλλά θα ήταν μια υπερβολικά ακραία επιλογή για μια πίστα που ασκεί αυτό το επίπεδο ενεργειακού φορτίου στα ελαστικά σε κάθε γύρο. Αν και τα πραγματικά φορτία δεν είναι τόσο υψηλά σε απόλυτους αριθμούς, το γεγονός ότι ο γύρος είναι σύντομος έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται σωρευτικά και σημαντικά με κάθε γύρο. Ένας άλλος παράγοντας που παίζει ρόλο είναι η υψηλή θερμοκρασία που συνήθως συνοδεύει το ουγγρικό αγωνιστικό τριήμερο, οδηγώντας κυρίως σε πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης, η οποία επιδεινώνεται από την πολύ σκούρα επιφάνεια της πίστας. Μάλιστα, ο περσινός αγώνας εδώ κατέγραψε την υψηλότερη θερμοκρασία πίστας της σεζόν, στους 58,6 βαθμούς Κελσίου.