Συνεχίζουν το ράλλυ ανόδου και τον Απρίλιο τα υβριδικά αυτοκίνητα τα οποία από την αρχή της χρονιάς έχουν καταφέρει να διαθέτουν το υψηλότερο και διψήφιο ποσοστό ανόδου σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι ακολουθούμενα από τα αυτοκίνητα που κινούνται με διπλό καύσιμο (βενζίνη και υγραέριο) τα οποία ωστόσο σημείωσαν μία πιο συγκρατημένο πορεία ανόδου.
Όλα τα υπόλοιπα καύσιμα είχαν αρνητικό πρόσημο επιβεβαιώνοντας την στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς πιο «καθαρά» μοντέλα.
Πιο συγκεκριμένα τον Απρίλιο τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν την πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ακολουθούμενα με μια μεγάλη πλέον διαφορά από τα βενζινοκίνητα τα οποία σημείωσαν πτώση ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Επίσης τα πετρελαιοκίνητα κατέγραψαν νέο αρνητικό ρεκόρ με το ποσοστό τους να κυμαίνεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων κατέλαβαν το 47,9% του συνόλου των πωλήσεων τον Απρίλιο έναντι 33,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 με αποτέλεσμα να έχουν καταγράψει νέα άνοδο 14,3%!
Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με 35,2% έναντι 45,1% τον αντίστοιχο μήνα του 2023 καταγράφοντας πτώση 9,9%.
Στην τρίτη θέση πέρασαν τα plug-in υβριδικά μοντέλα με 5,6% έναντι 5,8% σημειώνοντας πτώση 0,2%.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σημείωσαν πτώση 0,2% καθώς κατέλαβαν το 4,3% του συνόλου της αγοράς τον Απρίλιο έναντι 4,5% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα σημείωσαν πτώση 5,6% καθώς κατέλαβαν το 3,7% του συνόλου της αγοράς τον Απρίλιο έναντι 9,3% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Στη συνέχεια ακολουθούν τα αυτοκίνητα με υγραέριο με ποσοστό 3,3% τα οποία σημείωσαν άνοδο 1,7% καθώς τον αντίστοιχο μήνα του 2024 κατέλαβαν το 1,7% της αγοράς.
Τέλος τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δεν κατάφεραν να σημειώσουν καμία πώληση.
Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων σημείωσαν άνοδο 12,1% καθώς κατέλαβαν το 48,5% και ακολουθούν τα αυτοκίνητα βενζίνης με 34,4% (-7,3%), τα plug-in υβριδικά με 6% (0,4%), τα αμιγώς ηλεκτρικά ΙΧ με 5,5% (1,2%), τα πετρελαιοκίνητα με 3,7% (-6-6%), τα υγραεριοκίνητα ΙΧ με 1,9% (0,3%) και στην τελευταία θέση τα αεριοκίνητα με μηδενικές πωλήσεις.
Μειώθηκαν οι πωλήσεις των SUV
Την κατηγορία Β επέλεξε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 56,1% εκ των οποίων το 34,7% αφορούσε σε SUV μοντέλα.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 22,1% εκ του οποίου το 14,9% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 7,2% σε hatchback και sedan.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κατηγορία Α με ποσοστό 13,1% εκ του οποίου το 2,5% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 10,6% σε hatchback.
Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 5,9% (5,2% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,5% (0,4% τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,3% (0,2% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,2% και οι κατηγορίες MPV – Combi με 1,8%.
Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV τον Απρίλιο κατέλαβαν το 58,1% όπως ακριβώς συνέβη και τον αντίστοιχο μήνα του 2024 όπου το ποσοστό των SUV ανήλθε στο ίδιο ακριβώς ποσοστό.