H McLaren αποκόμισε το μέγιστο των 58 βαθμών αυτό το Σαββατοκύριακο στο Μαϊάμι: Πρώτη και δεύτερη θέση στον αγώνα Sprint, πρώτη και δεύτερη θέση στο Grand Prix. Στον αγώνα Sprint, o Lando Norris πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, ακολουθούμενος από τον Oscar Piastri, αλλά στον κανονικό αγώνα οι θέσεις αντιστράφηκαν, με τον Αυστραλό να σημειώνει την τέταρτη φετινή νίκη του σε Grand Prix, τρίτη συνεχόμενη και έκτη της καριέρας του. Ήταν το 51ο 1-2 για τη McLaren, το δεύτερο για αυτή τη σεζόν. Μαζί τους στο βάθρο ανέβηκε ο George Russell (Mercedes), ήταν η 4η φορά που ανέβηκε φέτος στο βάθρο έχει πάρει μία δεύτερη και τρεις τρίτες θέσεις.
Τα ελαστικά στην πίστα
Όπως είχε προβλεφθεί πριν από τον αγώνα, στην εκκίνηση οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, με 13 από αυτούς να επιλέγουν τη μεσαία γόμα για το πρώτο μέρος, ακολουθώντας έτσι τη θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική. Οι υπόλοιποι 7 επέλεξαν τη σκληρή γόμα, ποντάροντας στην καθυστέρηση του παραθύρου των αλλαγών, ελπίζοντας να εκμεταλλευτούν μια περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας για να μπουν στα πιτ, ή για να αντιμετωπίσουν την πιθανότητα βροχής, χωρίς άλλη αλλαγή. Καθόλη τη διάρκεια του αγώνα υπήρχε απειλή βροχής.
Δύο οδηγοί οδήγησαν το μεγαλύτερο μέρος με ένα σετ σκληρών ελαστικών (36 γύρους), ο Nico Hulkenberg με τη Sauber και ο Lance Stroll με την Aston Martin. Όσον αφορά στη μεσαία γόμα, το μεγαλύτερο μέρος που διανύθηκε (29 γύροι) επετεύχθη από τους δύο οδηγούς της McLaren και το δίδυμο της Ferrari, Charles Leclerc που οδήγησε το πρώτο μέρος με την C4 και Lewis Hamilton που τη χρησιμοποίησε για το δεύτερο μέρος αγώνα
Ο Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Pirelli κ. Mario Isola δήλωσε ότι: «Ήταν ένας πολύ απλός αγώνας όσον αφορά στα ελαστικά. Από τα λίγα δεδομένα που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, είχε γίνει σαφές ότι, παρά το γεγονός ότι οι επιλεγμένες γόμες ήταν ένα επίπεδο πιο μαλακές από πέρυσι προκειμένου να δημιουργηθούν περισσότερες επιλογές στρατηγικής, θα ήταν και πάλι αγώνας μιας αλλαγής. Όπερ και εγένετο. Υπήρξε πολύ περιορισμένη φθορά στις C3 και C4, στην πραγματικότητα στη μεσαία γόμα ήταν λιγότερη από την αναμενόμενη. Αυτό εξηγεί γιατί οι οδηγοί που ξεκίνησαν με τη μεσαία γόαμ μπόρεσαν να επεκτείνουν το πρώτο μέρος μέχρι το μέσο του αγώνα ή ακόμη περισσότερο. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (Virtual Safety Car) διευκόλυνε τους πρωτοπόρους να αλλάξουν σε σκληρή γόμα. Η περιορισμένη φθορά των ελαστικών συνέβαλε επίσης στις πολλές μάχες, ειδικά στην αρχή, όταν οι οδηγοί μπορούσαν να πιέσουν όσο ήθελαν. Ήταν ένα διαφορετικό σκηνικό από αυτό που είδαμε στη Suzuka για παράδειγμα, πριν από ένα μήνα. Τα χαρακτηριστικά της πίστας εδώ είναι πολύ διαφορετικά, με δυνατότητες προσπέρασης, και αυτό επίσης καταδεικνύει πόσο δύσκολο είναι να έχεις τα πάντα στη θέση τους ώστε να προσφέρεις το υπέροχο θέαμα που προσδοκούν και αξίζουν οι φίλαθλοι».