Η τέταρτη γενιά του Hyundai Tucson διατίθεται με νέο εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό και προηγμένα χαρακτηριστικά τεχνολογίας, συνδεσιμότητας και ασφάλειας. Aπό το λανσάρισμά του το 2004, η φήμη του Tucson διαρκώς ενισχύεται, ενώ οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τα 1,4 εκατομμύρια στην Ευρώπη και τα 7 εκατομμύρια παγκοσμίως.
Το νέο Tucson πετρελαιοκίνητο, εξηλεκτρισμένο, τετρακίνητο και με κυβισμό κινητήρα ιδανικό για τα φορολογικά δεδομένα της Ελλάδας φαντάζει να μην έχει ανταγωνισμό καθώς με ένα γέμισμα μπορεί κανείς να πάει και να γυρίσει στη Θεσσαλονίκη με ένα ρεζερβουάρ!
Βέβαια για να αποκτήσει κανείς το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο τετρακίνητο μοντέλο θα πρέπει να δαπανήσει λίγο πάνω από τις 40.800 ευρώ αλλά τόσο το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης όσο και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστα χιλιόμετρα το καθιστούν ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας.
Εντυπωσιακή σχεδίαση
Το νέο Hyundai Tucson ενσαρκώνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της κορεάτικης μάρκας, Sensuous Sportiness η οποία προσδίδε μια δυναμική και φουτουριστική εμφάνιση.
Οι σχεδιαστές της Hyundai εγκατέλειψαν τις παραδοσιακές τεχνικές για τον επανασχεδιασμό του Tucson, ακολουθώντας μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί ψηφιακά δεδομένα για τη δημιουργία γραμμών, γωνιών και σχημάτων, με αποτέλεσμα την τολμηρή και πρωτοφανή αισθητική. Σε όλο το εξωτερικό του SUV, τα εντυπωσιακά γεωμετρικά μοτίβα εμφανίζονται σε περίοπτη θέση, προσδίδοντας στο μοντέλο έναν φουτουριστικό χαρακτήρα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα παραμένει η μάσκα του Tucson με τα Parametric Hidden Lights. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί, προσφέροντας προαιρετικά γυαλιστερά μαύρα στοιχεία και μια νέα ποδιά για επιπλέον προστασία.
Στο πλάι έχουν διατηρηθεί οι έντονες ακμές, καθώς και η τοξοειδής οροφή που οροθετείται από μία χρωμιωμένη μπάρα, που καταλήγει μέχρι την βάση της πίσω κολόνας.
Στο πίσω μέρος, τα φαρδιά πίσω φώτα με τα παραμετρικά κρυφά στοιχεία φωτισμού εξασφαλίζουν τη σχεδιαστική συνέχεια. Ο επανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας ενσωματώνει λεπτομέρειες παραμετρικού μοτίβου με τρισδιάστατο αποτέλεσμα και νέες ποδιές.
Εν αρχή ην η άνεση
Το εσωτερικό του νέου Tucson δίνει προτεραιότητα στην άνεση και την πρακτικότητα, που επιτυγχάνεται μέσω ενός οριζόντιου σχεδιασμού που δημιουργεί μια αίσθηση ευρυχωρίας. Η απρόσκοπτη ενσωμάτωση των στοιχείων προηγμένης τεχνολογίας εξασφαλίζει ένα αρμονικό μείγμα λειτουργικότητας και αισθητικής. Πρωτοπόρο στην κατηγορία του στην ενσωμάτωση τεχνολογίας, το νέο Tucson προσφέρει αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία με επίκεντρο τη νέα πανοραμική καμπύλη οθόνη, που ενσωματώνει τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την επίσης 12,3 ιντσών οθόνη αφής για το χειρισμό του αναβαθμισμένου συστήματος infotainment.
Η καμπίνα επιβατών μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες με τις αποσκευές τους καθώς ο χώρος αποσκευών στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης, έχει όγκο 546 λίτρα, όπου με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φθάσει στα 1.725 λίτρα.
136 ίπποι
Κάτω από καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρου ο οποίος αποδίδει 136 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.
O κινητήρας συνεπικουρείται από έναν μικρό ηλεκτρικό μοτέρ 16 ίππων και 55 Nm ροπής, ενώ η ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση αποθηκεύεται σε μία μικρή επαναφορτιζόμενη μπαταρία 0,44 kWh, η οποία είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και συγκεκριμένα κάτω από το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ.
Σε ήπιους ρυθμούς κίνησης, το mild-hybrid σύστημα απλά βοηθά τον κινητήρα στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση, χωρίς όμως ποτέ να τον υποκαθιστά αλλά διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση πετρελαίου η οποία κατά την διάρκεια της δοκιμής μας κινήθηκε κάτω από τα 6 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
Η κίνηση μεταφέρεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων σε όλους τους τροχούς.
Η συνεργασία του κινητήρα με κορυφαία ροπή με το κιβώτιο είναι πολύ ομαλή, ενώ αν ο οδηγός θέλει περισσότερη ζωντάνια τότε επιλέγει το sport πρόγραμμα λειτουργίας και όλα αλλάζουν.
Απίστευτα οικονομικά ταξίδια
Το Hyundai Tucson επιβεβαιώνει τα διαπιστευτήριά του ως πραγματικό SUV με δυνατότητες 4×4 χάρη και στη λειτουργία Terrain Mode, η οποία προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση στους οδηγούς. Την ίδια στιγμή ο πετρελαιοκινητήρας αλλά και το υβριδικό σύστημα μειώνουν στο ελάχιστο την κατανάλωση καυσίμου με αποτέλεσμα με ένα γέμισμα το Tucson να έχει αυτονομία πάνω από 900 χλμ. καθιστώντας το ιδανικό όχημα για ταξίδια.
Για τις καθημερινές μετακινήσεις στη λειτουργία “Normal” ή “Eco”, η προτεραιότητα επικεντρώθηκε σε μια άνετη και ομαλή οδήγηση. Το ECS ελέγχει αυτόματα και ανά πάσα στιγμή την ανάρτηση του οχήματος για να μεγιστοποιήσει την οδηγική άνεση και τις επιδόσεις. Αυτό το επιτυγχάνει λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες οδήγησης, όπως η ταχύτητα, το οδόστρωμα, οι στροφές, οι απαιτήσεις για φρενάρισμα και η επιτάχυνση.
Σε επαρχιακούς ορεινούς δρόμους με στροφές οι κλίσεις στο αμάξωμα είναι υπαρκτές εξαιτίας της απόστασης από το έδαφος αλλά τόσο η τετρακίνηση όσο και τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν επιτρέπουν καμία λοξοδρόμηση…
Εκτός δρόμου το Tucson με την λειτουργία Terrain Mode επιτρέπει ευέλικτο χειρισμό και καλύτερη κατανομή της ροπής ανάλογα με την πρόσφυση των τροχών και την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Εκτός από τα διαφορετικά προφίλ οδήγησης, υπάρχουν τρεις πρόσθετες λειτουργίες -Mud, Sand και Snow– που βελτιστοποιούν τις επιδόσεις οδήγησης και τις ρυθμίσεις της τετρακίνησης για βελτιωμένη οδηγική εμπειρία σε διάφορα εδάφη.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Εξοπλισμός
Εγγύηση
Ιπποδύναμη
Κατανάλωση
Πολυετής εγγύηση
ΚΑΤΑ
Αίσθηση τιμονιού