Η Tesla εξέπληξε τους επενδυτές και το δεύτερο τρίμηνο του 2020, παρουσιάζοντας κέρδη ύψους 104 εκατ. δολαρίων, έναντι απωλειών 408 εκατ. πέρυσι. Τα συνολικά έσοδα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ανήλθαν σε 6 δισ. δολάρια για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου 2020, από 6,35 δισ. δολάρια που κυμάνθηκαν πέρυσι.
Οι ταμειακές ροές είχαν θετικό πρόσημο αυτή τη φορά, ήτοι 418 εκατ. δολάρια στο τέλος του τριμήνου, από αρνητικές ροές ύψους 617,9 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του περασμένου έτους. Η εταιρεία του Elon Musk επιβεβαίωσε τον στόχο για παράδοση περίπου 500.000 οχημάτων το 2020. Οι επιδόσεις ήταν για μία ακόμη φορά καλύτερες από τις προβλέψεις των αναλυτών.
Μετα-συνεδριακά, η μετοχή ενισχύεται κατά 4% στη Wall Street, όταν είχε κλείσει στο +1,4% και τα 1.590 δολάρια –με χρηματιστηριακή αξία ύψους 304,6 δισ. δολαρίων.
Να υπενθυμίσουμε πως η Tesla έχει ανακοινώσει πως σκοπεύει να παρουσιάσει μια νέα μπαταρία που θα προσδίδει μεγάλη αυτονομία έως τις αρχές του 2021 η οποία θα κοστίζει φθηνότερα από τους σημερινούς συσσωρευτές και μάλιστα κατά την ημέρα της παρουσίασης θα πραγματοποιήσει μια μεγάλη εκδήλωση με την ονομασία «Battery Day». Σύμφωνα με την εταιρεία η συγκεκριμένη μπαταρία θα έχει διάρκεια ζωής άνω των 1,6 εκατ. χιλιομέτρων.
Σήμερα, οι μπαταρίες που εφοδιάζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν διάρκεια ζωής μεταξύ 480.000 και 800.000 χιλιομέτρων, με τη νέα μπαταρία της Tesla να τοποθετείται αρχικά στα Model 3 που κατασκευάζονται και πωλούνται στη Κίνα, ενώ στη συνέχεια θα τοποθετηθεί σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της, που πωλούνται σε όλο τον κόσμο.
Η Tesla, αναμένει ότι αυτή η καινοτομική μπαταρία ότι θα μειώσει σημαντικά το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων στα επίπεδα των βενζινοκίνητων μοντέλων, αφού οι νέες μπαταρίες θα έχουν πολλαπλές χρήσεις πριν ολοκληρώσουν τον κύκλο της ζωής τους.
Οι νέες μπαταρίες χαμηλού κόστους που έχουν σχεδιαστεί για να διαρκέσουν για ένα εκατομμύριο μίλια χρήσης θα επιτρέπουν στο ηλεκτρικό Tesla να έχει τελική τιμή πώλησης ανάλογη ίσως και μικρότερη από εκείνη που έχει τώρα ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο όχημα. Παράλληλα η νέα μπαταρία έχει χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τις παραδοσιακές ιόντων λιθίου, κάτι που θα επιτρέψει στην Tesla να πουλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της στην ίδια ή ακόμη και σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.