Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Rimac θα παρουσιάσει στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο της ηλεκτρικό super car που θα φέρει το λογότυπο C_Two.
To 1.914 ίππων αυτοκίνητο θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Κροατίας.
Η Rimac θα κατασκευάσει 150 μονάδες C_Two από τα τέλη του 2020 σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ιδρυτής της εταιρείας Mate Rimac.
Το C_Two θα κοστίζει περίπου 2,2 εκατ. ευρώ ή 2,42 εκατ. δολάρια!
Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το δεύτερο αυτοκίνητο που έχει αναπτύξει η εταιρεία με δικό του όνομα αλλά το C_Two θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα λάβει πιστοποίηση για να πωλείται σε όλο τον κόσμο.
Το πρώτο αυτοκίνητο της Rimac, το ηλεκτρικό super car Concept-One με 1.224 ίππους διατέθηκε κάτω υπό ειδικές προϋποθέσεις στις ΗΠΑ οι οποίες επιτρέπουν περιορισμένη οδήγηση στις ΗΠΑ.
Η παραγωγή του περιοριζόταν σε οκτώ μονάδες. Πέντε έχουν παραδοθεί ενώ επιπλέον τρία βρίσκονται ακόμη στο στάδιο της παραγωγής.
Το Concept-One κέρδισε την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών που αναζητούν ένα πλεονέκτημα όταν αναπτύσσουν τα δικά τους ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης. Η Porsche απέκτησε μετοχές της εταιρείας το 2018 και τον Σεπτέμβριο αύξησε τις επενδύσεις της.
Η Hyundai αγόρασε επίσης ένα μερίδιο της εταιρείας τον Μάιο και ανακοίνωσε ότι η Rimac θα βοηθούσε στην ανάπτυξη δύο σπορ αυτοκινήτων.
Το C_Two τροφοδοτείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.914 ίππων και η εταιρεία ανέφερε ότι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε λιγότερα από 2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα του μοντέλου αγγίζει τα 415 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία των 120 KWh προσδίδει μια αυτονομία 550 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο πρότυπο μετρήσεων WLTP.
Η μπαταρία ωστόσο μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε λιγότερο από δύο λεπτά χρησιμοποιώντας το γρήγορο φορτιστή 250 Kilowatt, σύμφωνα με τον Rimac!
Το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Rimac σε προάστιο του Ζάγκρεμπ, στην Κροατία, δίπλα στην Pininfarina Battista, την οποία θα κατασκευάσει η Rimac χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα με το C_Two.
Το εργοστάσιο θα κατασκευάσει κάθε ένα μοντέλο σε μία εβδομάδα όταν η παραγωγή ξεκινήσει στα τέλη του επόμενου έτους.
Η Rimac αναμένει ότι το C_Two απευθύνεται σε μια νέα κατηγορία αγοραστών οι οποίοι θέλουν να οδηγούν super cars αλλά παράλληλα ανησυχούν για την αλλαγή του κλίματος και τις συνέπειές της.
«Ξεκλειδώνει ένα συγκεκριμένο πελάτη που μπορεί να έχει τα χρήματα για να αγοράσει ένα τέτοιο όχημα, αλλά δεν το έκανε πριν, επειδή δεν ταιριάζει με τις περιβαλλοντικές πεποιθήσεις του», δήλωσε ο Mate Rimac.
Σύστημα αυτόνομης οδήγησης
Το C_Two θα διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 ώστε να επιτρέπει στο όχημα να κινείται μόνο του σε πίστες αγώνων αλλά και με αυτό τον τρόπο να διδάξει στους οδηγούς την ταχύτερη πορεία κίνησης.
Η Rimac συνεργάστηκε με την Βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Roborace για την συγκεκριμένη τεχνολογία και το αυτοκίνητο έχει 7 αισθητήρες ραντάρ, 9 κάμερες και 12 υπερηχητικούς αισθητήρες.
Το εσωτερικό θα έχει έξι οθόνες, συμπεριλαμβανομένου ενός για τον επιβάτη.
Δύο από τις οθόνες περιβάλλονται από κυκλικούς επιλογείς που δίνουν τον έλεγχο των λειτουργιών με τον τρόπο των τελευταίων smartwatches και περιλαμβάνουν την ικανότητα να επιλέγουν την κίνηση στους τροχούς και ο οδηγός θα μπορεί να επιτρέπει την κίνηση μόνο στον εμπρόσθιο ή τον πίσω άξονα ανάλογα με τις διαθέσεις του.
Το C_Two θα βρεθεί αντιμέτωπο με το επερχόμενο ηλεκτρικό hypercar της Lotus με το λογότυπο Evija που αποδίδει 2.000 ίππους και θα διατεθεί σε μόλις 130 μονάδες.
Ωστόσο η Evija θα είναι φθηνότερη από το C_Two καθώς θα κοστίζει γύρω στα 2 εκατ. ευρώ.