Τα νέα αυτοκίνητα που θα ταξινομούνται από 1ης Σεπτεμβρίου, 2018 πρέπει να είναι πιστοποιημένα σύμφωνα με το πρότυπο Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP). Η νέα διαδικασία μέτρησης παρέχει στους πελάτες πιο ρεαλιστικά δεδομένα κατανάλωσης. Η Opel ξεκίνησε να προετοιμάζεται για την επιβολή των νέων προτύπων πριν από αρκετά χρόνια, με αποτέλεσμα ολόκληρη η γκάμα επιβατικών μοντέλων της – χωρίς περιορισμούς – να πληροί τις νέες απαιτήσεις. Επομένως, η Opel είναι ‘πανέτοιμη για το WLTP’, και οι πελάτες μπορούν να παραγγέλνουν το επιβατικό μοντέλο της αρεσκείας τους στους διανομείς Opel χωρίς να ανησυχούν για μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση. Ανάλογα με το μοντέλο, οι αγοραστές έχουν δυνατότητα επιλογής μεταξύ κινητήρων diesel και βενζίνης ή LPG (liquefied petroleum gas) και CNG (compressed natural gas).
«Δουλεύουμε εδώ και αρκετά χρόνια πάνω στην προετοιμασία των αυτοκινήτων μας για το ορόσημο WLTP, προσπαθώντας – όπως πάντα – να μην φέρουμε κάποια αναστάτωση στους πελάτες μας. Το αποτέλεσμα είναι ότι η εφαρμογή του WLTP από 1ης Σεπτεμβρίου θα περάσει απαρατήρητη για τους πελάτες Opel. Tα ίδια αυτοκίνητα είναι έτοιμα για παραγγελία και μιλάμε για το 100% της γκάμας μας. Με αυτή την κίνησή της η Opel, βρίσκεται στο προσκήνιο της αυτοκινητοβιομηχανίας» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλους Πωλήσεων, Aftersales & Marketing της Opel, Xavier Duchemin.
Η Opel ξεκίνησε να δημοσιεύει τιμές κατανάλωσης σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP τον Ιούνιο του 2016 με την τρέχουσα γενιά Astra. Ανάλογες μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν και δημοσιεύτηκαν όταν λανσαρίστηκε το τρέχον Opel Crossland X. Η Opel έκανε ένα ακόμα βήμα με τη δεύτερη γενιά του Insignia, παίρνοντας έγκριση τύπου για το Insignia 2.0 BiTurbo Diesel σύμφωνα με τη διαδικασία μέτρησης WLTP στα μέσα του 2017 – ένα χρόνο πριν ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί.
Για το WLTP, όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα Opel εφοδιάζονται με προηγμένες τεχνολογίες όπως συστήματα Selective Catalytic Reduction (SCR) για diesel και Φίλτρα Σωματιδίων Βενζίνης – Gasoline Particulate Filters (GPF) για βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού.
Κύκλος οδήγησης WLTP
Όπως ο κύκλος New European Driving Cycle (NEDC), το WLTP είναι μία εργαστηριακή δοκιμή, αλλά ενώ το NEDC προσδιορίζει τις τιμές βάσει ενός θεωρητικού προφίλ οδήγησης, το WLTP χρησιμοποιεί “πραγματικά” προφίλ οδήγησης από μία παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP διαιρείται σε τέσσερα τμήματα με διαφορετική μέση ταχύτητα: χαμηλή, μεσαία, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε τμήμα περιέχει διάφορες φάσεις οδήγησης, όπως στάση, επιτάχυνση και φρενάρισμα. Κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου ενός ορισμένου τύπου οχήματος δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό αλλά και με τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό. Ενώ οι τιμές NEDC ισχύουν μόνο για την Ευρώπη, τα δεδομένα που συλλέγονται με τη διαδικασία WLTP είναι συγκρίσιμα παγκοσμίως.